הנצפים ביותר

מספרה-איך לבחור ספר מקצועי

מספרה טובה היא נכס לאורך זמן. מספרה טובה זה לדעת שאת והשיער שלך בידיים טובות ואמינות ושיש לך על מי לסמוך. מספרה טובה צריכה לעמוד בקריטריונים מסויימים אשר יתנו ללקוחותיה שירות מעולה מעורב ביחס אישי אשר ייגרום ללקוח וללקוחה לבוא שוב ואף להמליץ לאחרים. בעניין היחס האישי, כל אחד מעדיף משהו אחר ואי אפשר לעולם לקלוע לגחמות של כולם, אולם שירות מקצועי ואדיב, אשר מותיר כל לקוח ולקוחה באשר הם עם חיוך על הפנים ושיער בריא, יפה ומתאים לסגנון ולפנים של הלקוח או הלקוחה, זה דבר שאין לכולם ולכן חשוב לדעת לבחור.

צבע וגוונים במספרה

ישנם אנשים המעדיפים לצבוע בביתם באופן עצמאי, הן מסיבות של חוסר זמן לגשת למספרה והן מסיבות כספיות, אך רוב האנשים מעדיפים ללכת להתפנק במספרה תוך שהם  מקבלים את התאמת הצבע המושלמת עבורם, בהתאם כמובן לרצונם. אמנם הספר אינו קוסם אך מבחינה כימית, מוכרח הוא לדעת כיצד לשלב אילו חומרים על מנת לתת את התוצאה הקרובה ביותר והעמידה ביותר של אותו הצבע והגוון בו בחר הלקוח, כמו כן, חשוב מאוד לא לחסוך בצבע ולהשתמש במספרה בצבעים איכותיים הנשארים לאורך זמן ולא לאלץ לבוא לתיקונים או להתמודד עם שיער הרוס.

תספורות ותסרוקות

כאשר מגיעים למספרה, מרגישים כמו מי שיש לו רכב קבוצה 4, אלגנטיים, מפונקים ורוצים שהספר ייקרא את מחשבותינו ויידע בדיוק כיצד אנו מעדיפים את שיערנו. רוב הספרים מעדיפים שהלקוח יאמר כיצד הוא רוצה להסתפר או להסתרק, מאשר להטיל את מלוא ההחלטה עליו ובסוף העבודה לעקם פרצוף כי התוצאה לא נראית לו. דברו, אימרו הסבירו והתייעצו, יכול להיות שמה שתרצו לא מחמיא בהכרח למבנה הפנים שלכם ולאופייכם, אך רצוי לשתף בהחלטתכם את הספר, טרם ביצוע התספורת או התסרוקת.

החלקות ופתיחות תלתלים

נשים ונערות רבות מתלוננות על שיערן המתולתל או המקורזל ואינן מסוגלות להתמודד איתו על בסיס יומיומי ועל כן בוחרות באפשרות של פתיחת תלתלים או הולכות עד הסוף עם החלקות מסוגים שונים. תהיה ההחלטה אשר תהיה, חשוב מאוד לוודא כי הספר מומחה בהליך שהוא מבצע וכי יש לו רשיון ותעודה המסמיכים אותו בביצוע ההחלקה שכן חומרי החלקה מסוימים עלולים להוות סכנה בריאותית של ממש. החלקות הן הליך שדורש מספר טיפולים, בעלות של מעל לאלף שקלים, אך היא חוסכת את כל החלקות הפן, ביקורי הפן ב מספרה ושאר החומרים המסייעים בעיצובו ביומיום.