הנצפים ביותר

מנקים את המפעל מעובש

לא מבינים מדוע העובדים אשר נמצאים אצלכם בעסק כל הזמן משתעלים, סובלים מקוצר נשימה ולוקחים יותר מידי ימי מחלה בעקבות מחלת השפעת, גם כאשר כלל לא מדובר בעונת החורף? כנראה שלא מדובר באנשים שהם עצלים מטבעם או כאלה שהם רגישים יותר מאחרים עם בעיות של אלרגיה וריאות חלשות מפני שישנה עוד אפשרות אחת מאוד חשובה אשר בגינה העובדים יכולים להיות חולים – האם שמתם לב כי קיימת שכבה של עובש באזורים מסוימים של המפעל עצמו?

מתי בדקתם בפעם האחרונה את תקינות המבנה מבחינה זו? כל עוד אתם לא מבצעים טיפול בעובש אשר נמצא במבנה אתם למעשה חושפים את כלל העובדים לנשימה של נבגים מסוכנים אלה אל הריאות ופיתוח של מחלות נשימה הולכות וחוזרות שאף טיפול לא סייע עבורם כל עוד הגורם לכל אלה לא מטופל.

 

איך מטפלים בעובש במפעל

אם ישנה בעיה של עובש שחוזרת על עצמה למרות שכבר בצעתם ניקוי ראשוני של העובש כנראה שישנה בעיה של רטיבות שמקורה בחוסר בידוד תרמי נכון של אזור אחד או יותר במבנה המפעל כולו. לכן, חשוב מאוד לפנות אל חברה אשר יודעת לבצע קודם כל את הניקוי הנכון לעומק כדי לא להשאיר אף נבג אחד של עובש במתחם כולו ולאחר שהמקום נקי לחלוטין מבעיית העובש יש לאתר את המקור לכל זאת ולבצע טיפול בעובש בצורה נכונה.

וודאו כי ישנה מערכת אוורור חכמה אשר יכולה לשמור על טמפרטורה אחידה במפעל מכיוון שהבדלים בטמפרטורה לאורך של זמן יכולים ליצור את הרטיבות שהופכת לשטח התרבות נהדר לפטריות העובש, מלבד זאת כאמור חשוב מאוד לוודא כי אין חדירה של מים ממקור פנימי או חיצוני על ידי בדיקה של מערכת האינסטלציה יחד עם מערכת האוורור והבידוד של הקירות מבפנים ומבחוץ.