הנצפים ביותר

מכסחים את השומן

החלטתם כי אתם מתחילים דיאטה?תעודדו את עצמכם. תהיו חיוביים. גם אם אכלתם עכשיו פרוסת עוגת שמרים שוקולד אין זה אומר כי צריכים להפסיק דיאטת כאסח מוצלחת שבה התחלתם במגמת ירידה מעולה. פיתויים תמיד יהיו במהלך הדרך וכדאי להסיר אותם מכלל שימוש בבית, אם ממש יבוא לכם חשק לאכול שוקולד אתם יכולים ללכת ברגל אל המכולת בשכונה ולבחור שוקולד מריר שממנו תאכלו קובייה טעימה או אפילו תרכשו ארטיק דל קלוריות שגם מצנן וגם סוגר את החשק למשהו מתוק. כל החשקים האלה ברובם יחלפו לאחר כמה שבועות של מתכונת בריאה ומשביעה.

 

מכניסים את הגוף לכושר

אתם לא חייבים להוציא מאות שקלים מידי חודש על מנת להיכנס לכושר. ממש לא. אתם יכולים מבין שלל של אפשרויות שכוללות פעילות גופנית למצוא את האחת שתתאים בדיוק למידות המצב הגופני הנוכחי שלכם, אחרי תקופה של הכנסת ההרגל לחיי השגרה תגלו כי קל לכם לעשות כושר ותעלו את דרגת הקושי אל עבר פעילויות אחרות שאולי בתחילה בכלל לא שקלתם לבצע. מה אפשר לעשות? כל פעילות שמקדמת דיאטת כאסח אל היעד הבריא.

פעילות מחליפה – מה זה אומר? במקום לנסוע להביא את הילדים מהגנים ובית הספר, לעשות זאת בהליכה. במקום לרבוץ על הספה כאשר הילדים מול הטלביזיה, לרדת איתם אל גן השעשועים הקרוב למשחק וקצת שמש בריאה. במקום לעלות במעלית, להתחיל ולהשתמש במדרגות. הדברים האלה יעודדו את העשייה ואת ההתקדמות לפעילות יותר אקטיבית בהמשך.

פעילות סדירה – נכון שאתם יודעים כי צריכים ללכת בשעה נקובה אל העבודה ובשעה אחרת להוציא את הילדים מהגן. נהדר. עכשיו תוסיפו פעילות שאתם פשוט חייבים לבצע, לא משנה איזו, עבור שעה של ספורט שמסייע לכל דיאטת כאסח להתקדם בצורה יותר אפקטיבית.