הנצפים ביותר

מכסחים את הקילוגרמים המיותרים

אתם מרגישים את זה בוער בכם כבר ואתם לא יכולים לחכות כי כבר יותר מידי זמן אתם יושבים על השמרים ורק תופחים לכם עוד ועוד. זה לא משנה כמה בגדים במילה גדולה אתם רוכשים וכמה אתם מתאמצים לייצר את הלוק המושלם אתם לא מרגישים שלמים עם כל מה שאתם סוחבים.

האם באמת היה לכם נעים לכול את כל המתוק הזה? האם פעם היה לכם את הרגלי האכילה המוגזמים הללו? כמה שמנים אתם חושבים שאתם? מה בכלל מגדיר אדם שמן ומה נחשב לאדם במשקל תקין? האם אישה לאחר לידה צריכה לחזור אל המשקל שהיה לה קודם לכן והאם זה נכון עבור כל סוג של אישה? האם רק תהליך של דיאטת כאסח 10 קילו יסייע להסיר את כל מה שצברתם על עצמכם כאשר אתם רגילים לגמרי למידות קטנות יותר? אל תתנו לאחרים להכתיב לכם מה שנכון עבורכם, כי אתם תרגישו בתוככם מה נכון עבורכם יותר מכל גורו של דיאטה חדשה או חברה אופנתית שמכריזה כי שמן זה יפה.

 

מכסחים או סובלים?

נראה כי בחיים של אנשים שיש להם עשרה קילוגרמים מיותרים ישנם שני מצבים שהולכים ובאים, מכסחים את המיותרים עם דיאטת כאסח 10 קילו או סובלים ומתייסרים על כל קילו שחוזר חזרה וגורם לעוד בגד שנמצא בארון להרגיש יותר צמוד ממה שהיה טרם לכן. יש אנשים שעוברים את רוב הילדות והחיים הבוגרים עם מראה שהם שבעי רצון ממנו ורק לאחר ששבעו מכל הסבל הזה מגיעים אל החלטה חד משמעית ומשנים את אורח החיים שלהם לבלי היכר.

יש אחרים שכל הזמן היו עם משקל מיותר שממש לא הרגיש להם מיותר וגם לא נראה ככה על הגוף שלהם, וטוב להם. כנראה שבתוך הסקאלה הרחבה הזו אתם צריכים למצוא את עצמכם ולהחליט מה התפריט עבורכם.