הנצפים ביותר

מכירת רכב במחירים תחרותיים

אתם נמצאים בתהליך של חיפוש אחרי מכונית חדשים, במקום לבזבז זמן בחיפוש מודעות של מכירת רכב וניסיונות לתאם פגישה עם מוכרים פוטנציאליים אתם יכולים לפנות אל חברה ידועה בתחום של ליסינג והשכרת רכב. כאשר שוויו של רכב מהשכרה נמוך משוויו של רכב מליסינג מפני שרכב להשכרה מחליף נהג כל מספר ימים בעוד שרכב מליסינג נמצא אצל אותו הנהג לתקופות ארוכות שבדרך כלל נמשכות שלוש שנים.


רכב יד שניה למכירה

מכירת רכב שהוא מיד שניה מאפשר לכם לקבל מכונית שהיא במצב תחזוקתי טוב מאוד, אתם יכולים להיות בטוחים שהמכונית לא עברה תאונה ושהיא איננה מכונית גנובה, מכונית תוכלו לבחור מתוך מיגוון רחב מאוד של דגמים שונים, תקבלו מחיר תחרותי שכולל גם תנאי מימון מאוד נוחים.


רכבים יד ראשונה למכירה

חברות הליסינג והשכרת הרכב רוכשות הרבה מכוניות חדשות ובהנחות גדולות מיבואני הרכב היות והן רוכשות כמויות גדולות מאוד של מכוניות. לעתים נוצר אצלן עודף של מכוניות חדשות ואז הן מבצעות מכירת רכב במחירים שהם נמוכים באופן משמעותי לעומת המחיר אצל היבואן. לכן כדאי לנצל זאת על מנת לרכוש מכונית חדשה לחלוטין במחיר נוח במיוחד. בנוסף לזאת גם תקבלו תנאי מימון נוחים.


מכוניות שהן פופולריות אצל חברות הליסינג והשכרת הרכב –

בקטגוריית המיניוואנים – פיג’ו 5008, קיה קרניבל, פורד גאלקסי, רנו סניק, יונדאי i800, שברולט אורלנדו, דודג’ ג’רני, טויוטה סיינה, פולקסווגן טוראן.

בקטגוריה של רכבי הפנאי –  סובארו XV, ניסאן ג’וק, יונדאי ix35, יונדאי סנטה פה, קיה ספורטאז’, סקודה יטי, סובארו פורסטר, מאזדה CX5.

בקטגוריית מכוניות המנהלים – סיטרואן C5, סקודה סופרב, טויוטה אוונסיס, מאזדה 6, פורד מונדאו, יונדאי i40.

בקטגוריה של המכוניות המשפחתיות – פורד פוקוס, יונדאי i30, מאזדה 3, מיצובישי לנסר, טויוטה קורולה, סיטרואן C4.

בקטגוריה של מכוניות הסופר מיני – פורד פיאסטה, סיאט איביזה, יונדאי i20, סקודה פאביה, פיאט פונטו.

בקטגוריית מכוניות המיני –  פיאט פנדה, קיה פיקנטו, יונדאי i10, סוזוקי אלטו, סיטרואן C1, פיז’ו 107.


לסיום, האפשרות של מכירת רכב על ידי חברת ליסינג והשכרת רכב בעלת מוניטין, מאפשרת לכם לקבל מכונית יד שניה או חדשה במחירים נמוכים יחד עם תנאי מימון מאוד נוחים ולכן כדאי לכם לנצל זאת אם אתם נמצאים בחיפוש אחר מכונית חדשה. בנוסף לא תבזבזו הרבה זמן כפי שהייתם מבזבזים בחיפוש אחר מודעות וקביעת פגישות עם מוכרים פוטנציאליים.