הנצפים ביותר

מכונות שטיפה – איך לבחור מכונה מתאימה?

מכונות שטיפה – איך לבחור מכונה מתאימה?

רצפה נקייה היא כרטיס הביקור של כל בית עסק וכל מפעל, לכן כיום כמעט כל בית עסק מחזיק מכונות שטיפה. מכונות שטיפה מסוגלות לנקות שטחים גדולים, כמעט ללא מאמץ פיזי מצד העובדים. מכונות שטיפה בלחץ מקרצפות את הלכלוך, מנגבות את הרצפה ומשאירות רצפה נקייה ובוהקת.

מכונות שטיפה – איך תדעו איזה מכונה לבחור?

כאשר אתם רוצים לנקות משטחים עם לכלוכים קשים, כמו למשל במוסכים, כדאי לבחור מכונת שטיפה בלחץ. מכונות שטיפה בלחץ פועלות על לחץ מים חמים וקיטור. הן מסוגלות להסיר גם כתמים קשים כמו כתמי שמן, כתמים ישנים ועוד.

כאשר אינכם נדרשים לפרק את הלכלוך, מומלץ לקנות מכונות שטיפה בלחץ הפועלות בלחץ מים קרים. מכונות שטיפה בלחץ ללא מים חמים וללא קיטור הן מכונות שטיפה זולות יותר המתאימות למי שאינו צריך להמיס לכלוך אלא רק לפנות אותו.

מכונות שטיפה לקניונים, סופר מרקט, אולמות ועוד, אלו מכונות שטיפה בעלות שתי פעולות. פעולה ראשונה היא קרצוף הלכלוך והפעולה השנייה ניגוב באמצעות שני מגבים שאינם משאירים סימנים על הרצפה.

מכונות שטיפה בעלות הפעלה קלה – כאשר אתם קונים מכונות שטיפה, גם מכונת שטיפה בלחץ, חשוב לקנות מכונה בעלת הפעלה נוחה וידידותית למשתמש.

מכונות שטיפה מבית טוב. בשוק יש היצע גדול של מכונות שטיפה ושל מכונות שטיפה בלחץ. לא כדאי להתפתות ולקנות מכונות שטיפה זולות. ככל שהמכונה איכותית יותר, כך הבלאי שלה יהיה קטן יותר. במיוחד יש לבדוק את איכות המברשת. כמו כן, כאשר קונים מכונת שטיפה בלחץ, חשוב לבדוק אם החברה נותנת אחריות ומספקת חלקי חילוף.

יש מכונות שטיפה הפועלות על חשמל ויש הפועלות על גז. ההבדל בניהן בכוח ובמהירות העבודה.

לפי סוג המשטח – כאשר קונים מכונות שטיפה בלחץ יש להתאים את המכונה, במיוחד את גלגלי המברשות, למשטח המיועד לניקוי. לא פעם מכונת שטיפה בלחץ עלולה לגרום לנזקים למשטחים, לשרוט אותם, לגרום לכתמים ועוד.

ערכו סקר שווקים והשוו מחירים. השוק רווי במבחר גדול של מכונות שטיפה, כדאי להשוות מחירים, אך לא במחיר האיכות.