הנצפים ביותר

מי שעושה עיצוב בלונים לאירועים ידאג להרים לכם את הכיף באירוע

כמו רוב האנשים גם אני היית צירך לא פעם לארגן אירוע לקראת החתונה שלי, לקראת היום הולדת שלי, לקראת היום הולדת של אמא שלי או לקראת הברית מילה של הבן שלי. זה תמיד הופך לקצת כאב ראש בשבילי מפני שאני לא אוהב להיות במרכז העיניינים ובאירועים אני בטוח שאף פעם אני ארצה את כולם. עיצוב בלונים לאירועים פתר לי הרבה כאב ראש ותכף אסביר למה. לקראת חתונה צריך לסגור כל כך הרבה דברים ולמי שאין כסף לקחת מפיק שיעשה בשבילו הכל שזה רוב האנשים נשאר לעשות הרבה דבירם בעצמו לי לא היה כזה כיף שהגיע שלב העיצוב של האולם כי מה לעשות אני גבר סטרייט שעיצוב אולם פחות מעניין אותו וזה בסדר, אבל אז נתקלתי בדבר ממש מגניב ששינה לי את כל הגישה הפסימית שלי והפך את האירוע להרבה יותר משוחרר וכיפי. נתקלתי בבחור שעושה עיצוב בלונים לאירועים.

מהו עיצוב בלונים לאירועים?

כמו שיש עיצוב אולם עם פרחים ככה יש עיצוב בלונים לאירועים ולאולמות. אני לא מדבר על תליית בלונים מסביב לאולם לקישוט נחמד אלא על ממש עיצוב מתוחכם שהופך את האולם למיני דיסנילנד ועושה כל כך הרבה מצב רוח בגלל הצבעוניות והאווירה. הנה כמה דוגמאות שעושות שמח באירוע:

  • עיצוב דמויות בעלי השמחה ופיזורם לאורך המתחם. אם זאת חתונה אז עיצוב של דמויות ענק של החתן והכלה בצורה מאוד מרשימה כבר נותן אישהו משהו מיוחד לאירוע.

  • עיצוב בר המשקאות מבלונים – להפוך את בר במשקאות למשהו מהמם ביופיו כמו צורה של בקבוק ענק או צורה של המשקה האהוב עליכם.

  • עיצוב בלון אישי בכניסה – כל אורח שמגיע או חלקם מקבלים בלון שעושים להם במקום בצורה מצחיקה או מגניבה שישר מעלה חיוך כל השפתיים.

  • עיצוב תקרת האולם – עיצוב מהפנט לתקרת האולם בצורת שמיים או כל דבר העולה על הדעת.

  • עיצוב כל האולם לפי סידרה או משהו שבעל השימחה אוהב – למשל בת מצווה שבעלת השמחה אוהבת דמות מצויירת והופכים את כל נושא העיצוב באולם לפי הסידרה האהובה עליה.

איפה מוצאים עיצוב בלונים לאירועים?

עיצוב בלונים לאירועים אפשר למצוא היום בקלות דרך האינטרנט ויש לכך גם יתרון רב. יתרון מאוד משמעותי במציאת אומן בלונים באינטרנט הוא שאפשר לראות בקלות תמונות ולהתרשם מהעבודות שלו כמו כן מומלץ להיפגש איתו ואולי לראות עבודות שלו גם במציאות. אני גם ממליץ לקבל חוות דעת מלקוחות קודמים ולא להתפשר על מישהו שהוא זול ואין עליו חוות דעת. באינטנרט גם תוכלו לעשות השוואות מחירים נוחות ולראות שלא תופרים אתכם כי גם כאלה לא חסר. בסופו של דבר זה האירוע שלכם ומומלץ לבדוק את תחום עיצוב בלונים לאירועים כי זה יעשה לכם שמח, באחריות.