הנצפים ביותר

מימון רכב חדש – מה האפשרויות הפתוחות בפני?

האוטו הקיים דורש תיקונים יקרים מאוד ובמוסך כבר ממליצים לך לוותר, למכור את הרכב לחלפים ולהתקדם לקראת רכב חדש.  בעבור הרכב הישן לא תוכל לקבל סכום משמעותי ואתה עומד בפני בעיה לא פשוטה כלל, מצד אחד אין לך מספיק כסף לרכישת רכב חדש בעצמך ומצד שני, לא כדאי יהיה להשקיע בתיקון הרכב הישן. האפשרות לחיות ללא רכב צמוד כלל אינה עולה על הפרק, אתה זקוק לרכב בכדי להגיע למקום העבודה בכל יום.

מה עושים?

הבשורה הטובה היא שיש פתרון עם אפשרויות מימון רכב מלא תוכלו גם אתם לרכוש רכב חדש מבלי להציג הון התחלתי משמעותי, יהיו מקרים בהם תוכלו לקבל מימון רכב מלא אשר אינו דורש כל הצגת הון עצמי.

למי זה מתאים?

אם שבתם שרק אלו שאין באפשרותם לרכוש רכב חדש בעצמם משתמשים בפתרונות מימון רכב כדאי לכם לחשוב שנית. בשנים האחרונות ישנה עלייה בביקוש לפתרונות מימון רכב גם במקרים בהם מגיש הבקשה מסוגל לממן בעצמו את הרכישה ללא סיוע. פתרונות מימון רכב מביאים עמם יתרונות כמו כסף פנוי לשימושים אחרים כמו שיפוץ הבית, חלוקת התשלומים על הרכב לתשלומים חודשיים קבועים ונוחים, הזדמנות לשדרג ולרכוש רכב יקר וטוב יותר מכפי יכולתכם הכלכלית הנוכחית. פתרונות מימון רכב מביאים עמם גם הטבות מס לבעלי עסקים עצמאיים.

הלוואות למימון רכב

המקום הראשון אליו פונים רוב האנשים בבקשת הלוואה הוא הבנק, התנאים אותם תקבלו בבנק למימון הרכב משתנים בהתאם לדירוג האשראי שלך ויחסים עם הבנק, לא תמיד הבנק יציע לכם את פתרון המימון האטרקטיבי ביותר, כדאי לבחון אפשרויות נוספות במתכונת של מימון מוטודיל, מימון כלמוביל, מסלולים של ליסינג מימוני או תפעולי, הלוואות בערבות קרן פנסיה.Â