הנצפים ביותר

מילוי קמטים לעור וטיפול all on 4 לשיניים

ממש כמו לקנות אייפון, לטוס לחופשה בחו”ל או לראות האח הגדול ולקטר לאחר מכן איזו תכנית רדודה ולא להודות לעולם שאתם צופים בה, כך גם טיפולים קוסמטיים הפכו להיות חלק מחיי היום יום של כל אדם. טיפולי שיניים, טיפולים בקמטים, טיפולים בעור רפוי, הגדלת חזה ועוד טיפולים קוסמטיים רבים רק ממתינים ומוצעים לכל החפץ בכך.

העמסה מיידית, all on 4 ושתלים דנטליים

אחד הטיפולים שמשלבים בין העניין הקוסמטי לעניין הבריאותי הם טיפולי השיניים. רבים הם האנשים שבשל זקנה, בעיה תורשתית או עישון כבד השיניים שלהם כבר לא עומדות כפי שעמדו בעבר, דבר המצריך השתלת שיניים על מנת שיוכלו לאכול ולדבר כמו פעם. שיטות רבות מוצעות לכל מי שמעוניין בטיפולי השתלת שיניים החל מהעמסה מיידית, דרך טיפול all on 4 ועד הטיפול המומלץ ביותר מבחינת אחוזי הצלחה, שתלים דנטליים.

בטיפול זה מכניסים את השתל לפה ולאחר מכן עצם הלסת בונה את עצמה סביב אותו השתל והופכת איתו לגוף אחד. הכנסת השתל משפרת את תפקוד השיניים ועונה על המטרות שהוצבו- חזרה לאכילה כמו שצריך ודיבור תקין כמו בעבר. גם מבחינה אסתטית הדבר נראה הרבה יותר טוב. אמנם לא עבור כל מטופל החדרת שתלים דנטליים הוא הפתרון הטוב ביותר מבין אפשרויות השתלות שיניים, אך עבור מי שכן זהו פתרון מצוין.

הצלחת היקלטות השתלים עומדת על כ-95 אחוזים בטווח של חמש שנים, כשגם לטווח רחוק יותר הצלחת הטיפול לא יורדת דרסטית, כך שזה הופך את השתלים הדנטליים לאחד הטיפולים הטובים ביותר בתחום הפה.

מילוי קמטים

ומטיפולי שיניים לטיפולי קמטים. העלמת קמטים הינו טיפול מבוקש בקרב אנשים רבים, בעיקר כאלה שחצו את גילאי ה 40-50 ומעוניינים להיראות הרבה פחות מגילם. מילוי קמטים עבורם זהו הפתרון האידיאלי שכן לאחר הזרקת בוטוקס לאזורים הדרושים, לדוגמא מצח או לחיים, העור חוזר להיות כמו בעבר, בעל מראה צעיר ורענן. על טיפול זה מומלץ לחזור מדי כמה חודשים מכיוון שהבוטוקס מחזיק מעמד לזמן קצוב ויש צורך בהזרקות תדירות על מנת לשמר את היעלמות הקמטים מהעור.