הנצפים ביותר

מילוי קמטים בפנים והעלמתם

החל משנות העשרים לחיי האדם מאבד העור מהאלסטיות והגמישות שלו והופך ליבש ודק יותר. בעקבות כך נוצרים קמטים בפנים, קמטים המאפיינים את הגיל ואורח החיים שלנו. באזורים שונים בפנים מופיעים קמטים וקמטוטים, לרבות באזור המצח, בין הגבות, לצד השפתיים, לצידי האף ומתחת לשפה התחתונה. באמצעות טיפול מילוי קמטים בפנים ניתן להעלים חלק גדול מהם וטיפול זה נחלק לשניים- מילוי קמטים בחומרים קבועים ומילוי קמטים בחומרי מילוי זמניים. הטיפול הפופולארי ביותר, בעיקר לנשים וגברים שחצו את גיל 40, הוא מילוי הקמטים באמצעות חומרי מילוי זמניים ויש לחזור על טיפול זה לאחר שהשפעת החומרים פגה. כך ניתן להילחם בפגעי הזמן ואורח החיים הכולל עישון, לחץ, שהייה בשמש ועוד, וניתן לשפר את איכות החיים וליהנות ממראה עור פנים צעיר וחלק.

תוצאות טבעיות ארוכות טווח

לאורך השנים האחרונות חלו שיפורים רבים בתחום הטיפולים האסתטיים וכיום בטיפולי מילוי קמטי פנים משתמשים בחומרי מילוי איכותיים המספקים מענה מהיר ויעיל למראה צעיר וללא סכנה רפואית. יש כיום בשוק חומרי מילוי איכותיים וחדשים המספקים מראה עור טבעי ורענן לאורך זמן אך חשוב לקבל את הטיפול במרפאה מקצועית ואמינה ועל ידי רופא מקצועי ומנוסה המתחייב להשתמש בחומרי מילוי איכותיים ויעילים הנושאים אישור של משרד הבריאות הישראלי ואישורים של ה- FDA וה- CE. חשוב לקבוע תוכנית טיפול בהתאמה אישית לעור המטופל ולפי סוג העור, עוביו וגוון העור.

טיפול קצר ויעיל

טיפול מילוי קמטים בפנים נמשך כרבע שעה עד עשרים דקות בלבד ולאחריו ניתן לחזור לשגרת היום. במהלך הטיפול מחדירים את חומרי המילוי באמצעות זריקה. חומרי המילוי מעבים את הקמט ומחליקים אותו עד להעלמתו והחומר המוחדר נספג למעשה ברקמת העור וגורם למתיחת הקמט, להחלקתו ולהיעלמותו. כדאי לדעת כי חומרי מילוי חדשים מיוצרים מרכיבים טבעיים כמו קולגן הנמצא באופן טבעי בעור או באמצעות חומצה היאלורונית אשר גורמת למולקולות המים להסתפח לחומצה וכך נוצר נפח אשר גורם להחלקת הקמטים ולהיעלמותם. יש לחזור על הטיפול מדי כמה חודשים מאחר והחומרים הטבעיים נספגים ברקמות.