הנצפים ביותר

מיהו קופירייטר טוב?

קופירייטר היא מילה הלקוחה מלועזית, ומשמעותה בעברית היא- רעיונאי. כלומר קופירייטר הוא למעשה אדם שפועל במסגרתו של משרד פרסום, או כפרילנסר ועבודתו מתמקדת בייצור רעיונות וטקסטים בעולם הפרסום.

כל בעל עסקים ממוצע יודע היום כי בכדי שהעסק שלו יפרוץ קדימה, כדי שהמוצר שלו יהפוך להיות פופולארי ונצרך בקרב קהל היעד אליו הוא מיועד עליו לשווק אותו באינטרנט. השיווק באינטרנט כיום מבטיח חשיפה מקסימלית, ובעקבות כך כמגדיל את היקף המכירות בצורה משמעותית. על מנת להופיע באינטרנט על בעל העסק להקים אתר משלו, ובאתר מעבר למראה שלו מבחינה גרפית יש חשיבות עליונה למילים הכתובות בו. 

מיהו קופירייטר טוב?

קופירייטר טוב הוא איש מקצוע המומחה ביציקת תוכן קולע לאתר, כפי שאנו מציעים בכתיבה למטרה. התוכן שהוא מעלה לאינטרנט מנוסח ברהיטות, ובנימה שיווקית הפונה ישירות לצרכן ולצרכיו. בשונה מאיש מקצוע שמוכר באמצעות המילה הדבורה, הרי שקופירייטר מוכר באמצעות המילה הכתובה.

כמו כן קופירייטר טוב הוא כזה המחדש את התוכן הכתוב באתר ומעלה חומרים חדשים, ולא מניח לו להישאר במצבו. חידוש התוכן, העלאת חומרים חדשים, כל זה מדווח לגוגל שדואג לקידום שלך בעמוד ראשון.

קופירייטר טוב, כפי שאנו מצעים עבורכם בכתיבה למטרה, הוא בעל הידע המתאים, הניסיון וההכרות עם עולם האינטרנט. קופירייטר טוב יעשה עבודת מחקר מקיפה לפני תחילת העבודה בה ישיג את המידע הנחוץ לו על המוצר בשביל לשווק אותו בצורה אפקטיבי, כך למשל ישאל: במה המוצר שלכם מיוחד מהמוצרים של המתחרים? ולצורך זה הוא יכתוב על המוצר בצורה אטרקטיבית שתייחד אותו ממוצרים דומים לו הקיימים בשוק. כמו כן הוא יברר מיהו קהל היעד ו איך ניתן לעניין אותו? איך לקדם יותר את  האתר? ועוד.

למה צריך קופירייטר טוב?

שירות של קופירייטר טוב מוריד מבעל העסק את המעמסה של קידום האתר ושיווק נכון באמצעות האינטרנט. כמו כן באמצעות הכתיבה השיווקית של כתיבה למטרה  מעגל הלקוחות גדל ומייצר עבודה נוספת.