הנצפים ביותר

מיהו מומחה קידום אתרים?

מיהו מומחה קידום אתרים?

קידום אתרים באינטרנט הוא מקצוע לכל דבר ועניין אין להקל בו ראש. לא כל מי ש”קצת מבין במחשבים” או שיש לו “חוש טכני טוב” יכול לבצע עבודת קידום אתרים בגוגל, ובטח שלא ברמה איכותית ומשביעת רצון. במילים אחרות, לא כל מי שעוסק בקידום אתרים הוא גם מומחה קידום אתרים- וההבדל בין השניים הוא קרדינאלי.

מה קובע האם מקדם האתרים שלכם הוא אכן מומחה לקידום אתרים?

ראשית עליו להכיר היטב כיצד המערכת פועלת. כל מי שעוסק בקידום אתרים חייב להבין את מה שאנו, ההדיוטות, לא מבינים: מה מתרחש מאחורי הקלעים? איך המערכת פועלת? ועוד. הידע הנדרש למי שהוא מומחה קידום אתרים מתחיל כבר באתר האישי שלכם: ישנם דרכים רבות ושונות לבנות אתר באינטרנט לרבות אתרים לבניה עצמית שניתנים חינם אין כסף ברשת. אם אין ברשותכם אתר, עליכם לקחת בחשבון כי כל אתר באשר הוא מקודד ובנוי באופן מסוים, ועליכם לברר האם האתר אותו אתם בונים בעזרת איש מקצוע או בכוחות עצמכם, האם ניתן בכלל לקדם אותו ברשת. למה הכוונה? לאתרים יש קודים ואפשרות לניהול תוכן. הדרך בה האתר שלכם בנוי מבחינת קידוד ויכולת ניהול תוכן היא גורם משמעותי וחשוב לקידומו. יתכן ובניתם אתר מקסים, מרשים, יפה והשקעתם בו תמונות, מאמרים ומלל רב, אבל אם הוא אינו מקודד נכון, יהיה קשה עד בלתי אפשרי לקדם אותו ברשת, וכל המאמצים שלכם עלולים לרדת לטמיון. לכן, אם אין לכם עדיין אתר – התייעצו עם מומחים לקידום אתרים כיצד נכון לבנות אותו. אם יש לכם אתר ואתם שוקלים לקדם אותו, התייעצו עם מומחים לקידום אתרים וודאו שהוא אכן ניתן לקידום. יש מקרים שבהם עדיף ונכון לבנות אתר חדש, והפעם לקדד אותו כפי שצריך. כל מומחה קידום אתרים יודע לזהות האם האתר שלכם הוא טוב מבחינת יכולת הקידום שלו- כמובן, אם אתו איש מקצוע הוא אכן מומחה ולא רק מציג את עצמו ככזה.

קידום אתרים בגוגל: למה דווקא גוגל?

כי גוגל הוא מנוע החיפוש המועדף על פני אחוז גבוה של הגולשים, וכל גולש הוא בבחינת לקוח בפוטנציה עבורכם. בשביל לקדם נכון את האתר שלכם בגוגל, שוב, נדרשת עבודה של מומחה קידום אתרים ולא “סתם” מקדם אתרים. אותו מומחה עוקב באופן שיטתי אחר השינויים במדיניות של גוגל, והוא מעודכן באופן שוטף על מנת להיות מסוגל לבצע עבודה איכותית עבורכם.