הנצפים ביותר

מידע חשוב לגבי שימוש בכדורי הפלה

לא כל אישה שנמצאת בתחילתו של היריון בסופו של דבר גם תהיה אמא לאחר 9 חודשי היריון. מסיבות רבות ושונות נשים פונות לשם ביצוע של הפלה כאשר במקרים של היריון צעיר מאוד ניתן לבצע הפלה על ידי לקיחת כדורים להפלה שמאפשרים להימנע ברוב המקרים מהפלה על ידי ניתוח של גרידה. להלן כמה שאלות ותשובות שיכולות להסביר במידה רבה לגבי כדורים אלה.

 

עבור מי מתאים השימוש בכדורים אלה

כל אישה אשר מעוניינת מכל סיבה שהיא לסיים את ההיריון שלה יכולה לבצע זאת מתוך בחירה עצמאית ואישית שלה, רצוי כי הפנייה לשם קבלת הטיפול תתבצע עד לשבוע 6 מהמחזור האחרון כדי שהטיפול על ידי הכדורים הללו יהיה יעיל ולא יצריך טיפול נוסף בניתוח.

 

מהם אחוזי ההצלחה של כדורים המיועדים להפלה?

אחוזי ההצלחה של הטיפול על ידי כדורים להפלה הם גבוהים ונכון להיום עומדים על 90 אחוזי הצלחה כאשר אחוזי ההצלחה קשורים בצורה ניכרת להיות האישה בשבוע מוקדם של ההיריון, ככל שיהיה מדובר בשבוע מתקדם יותר כך גדלים הסיכויים כי ההפלה לא תתבצע בהצלחה ועדיין יהיה צורך בביצוע של גרידה להשלמת התהליך.

 

מה צפויים לחוות בתהליך זה

בתחילה לוקחים את הכדורים שמפסיקים את התפתחות ההיריון ולאחר כיומיים הרופא נותן את ההוראה לקחת את הכדורים הנוספים שלמעשה מתחילים את ההתכווצויות של הרחם כדי שזה יוציא את תוכן ההיריון החוצה. כאבי הבטן הצפויים מזכירים את כאבי המחזור, רק בצורה הרבה יותר עזה, ולכן כדאי לקחת משככי כאבים ולא להתמודד עם הכאב שיכול להימשך זמן רב מידי.

ישנו מעקב על מנת לוודא כי אכן התהליך התבצע בהצלחה ובמידה וצופים חולשה רבה מידי בשל איבוד דם רב או חום יש לפנות מיידית לרופא המטפל/ לבית חולים.