הנצפים ביותר

מחקר מקדים כתיבת תוכן

מחקר מקדים כתיבת תוכן

אם אתם צריכים מאמרים ואתם פונים אל חברות כתיבת תוכן חשוב שתדעו שכל מאמר מקצועי ואני בכוונה אומר מקצועי משום שיש כל מיני רמות ואיכויות של מאמרים נדרש לבצע בו מחקר מקדים עוד לפני שאותו כותב תוכן התחיל לכתוב את המאמר, במאמר הזה אסביר לכם את החשיבות שיש למחקר מקדים כי זה מה שעושה את ההבדל בין מאמר זול לבין מאמר יקר ואת זה חשוב שתדעו.

איך עושים מחקר מקדים

ראשית כל פתחו דף WORD לאחר מכן התחילו לחפש מידע ברשת האינטרנט ואף בספרים אם יש צורך ולא מצאתם מידע באינטרנט בנושא הזה, לאחר שחיפשתם את המידע ומצאתם רשמו את כל המידע על הדף, רשמו את כל המידע כמילים שאותם תרחיבו בהמשך הכתיבה, חשוב לומר שלא כל חברות שמספקות כתיבת תוכן עובדות בשיטה הזו, רוב החברות עובדות בשיטה של כתוב ואל תבין מה אתה כותב, הכוונה היא שאנחנו כותבים ולא תמיד יודעים מה אנחנו כותבים אלא פשוט מורחים רק כדי לקבל קישור מאותו אתר מאמרים או אתר אחר שאיתו אנחנו משתפים פעולה בנושא.

לאחר שכתבתם את כל המידע התחילו לבנות כותרות מושכות את העין, מספיק שתכתבו כותרת אחת טובה כדי שהיא תיתן לכם באזז חברתי גדול, לא המידע בלבד הוא זה שיגרום לגולש להיכנס אל המאמר, הדבר הראשון שרואה הגולש זה את הכותרת ואם יש תמונות במאמר אזי עוד יותר טוב, חברות כתיבת תוכן רבות אינן יודעות זאת וחבל, משום שתדעו לכם שבאמצעות שילוב תמונות במאמרים שלנו אנחנו יכולים לקבל הרבה יותר צפיות במאמרים וגם שיתופים ברשתות חברתיות ככה שכתיבת אותו מאמר תעשה את העבודה כמו שצריך ולכן צריך לקחת כל דבר בחשבון בכתיבה.

אל תתפתו למחירים זולים

חברות תוכן רבות ישכנעו אתכם לקחת תוכן בזול יש כאלו במחירים של 15 שקל וגם של 25 שקל אל תתפתו לרכוש תוכן בזול משום שאחר כך אתם תצטערו, כמו שאני תמיד אומר מה שאתה משלם זה מה שאתה מקבל, חשבו על עצמכם העלויות במדינה הזו יקרות מאוד והיקף העבודה על מאמר איכותי נע בין 2 עד 5 שעות אז איך יתכן שחברת כתיבת תוכן מציעה מאמרים במחירים כאלו זולים זו השאלה שנשאלת כאן, ובכן לא מדובר על העסקת סטודנטים בלבד אלא על מחירים שלא מאפשרים לאותו כותב תוכן להשקיע במאמר הנכתב ככה שיוצא איפה שהמאמר שהוא כותב הוא מאמר זול והקידום גם עלול להיפגם במידה והמאמר לא יענה על צרכיהם של הגולשים.