הנצפים ביותר

מחפשים פעילות באזור בת ים וחולון?

 

לפני מספר חודשים, שהגעתי למסיבת הרווקים של חבר טוב שלי, גיליתי שאני והחברים אלו לא האנשים היחידים שיהיו שותפים לערב הזה.. עם הכניסה שלי למתחם המסיבה גיליתי שיש עוד כמה נשים יפות שיעבירו איתנו את הערב. אותן נשים גבוהות וחטובות על נעלי עקב היו לא אחרות מאשר נערות ליווי שהוזמנו למקום מבעוד מועד.

 

אותו ערב היה מושלם! היה מושלם עבור החבר הטוב שחגג את הלילה האחרון שלו בתור רווק וגם עבור החברים שבאו לקחת חלק בחגיגה. אם לומר את האמת, זה היה המפגש הראשון שלי עם נערות ליווי ובהחלט לא האחרון! אותן נערות ליווי שגיליתי בערב הרווקים של חבר שלי היו ללא ספק בדרניות שידעו היטב איך להעביר ערב שלם עבור גברים צמאי תשוקה ומין.. אני לא כל כך אפרט מה היה שם באותו ערב אך אני אוכל לומר שהיה הכול מהכול בכל הקשור למין, תשוקה ומפגשים ארוטיים שבינו לבינה.

 

לאחר הערב במוצלח עם החברים החלטתי שבמקום לנסות להשיג את המין הזמין שלי בברים התל אביבים שבהם נהגתי לבלות בתור רווק, אני פשוט הזמין נערת ליווי לדירתי בכל פעם שאני ארגיש צורך במפגש מיני עם המין השני. לקחתי במהלך החיים האישיים והמקצועיים שלי הרבה החלטות וזאת ההחלטה אולי הטובה ביותר שלקחתי בכל הקשור למין והגשמת פנטזיות שמאפיינות בחור צעיר ורווק כמוני.

 

רבים רוצים לעשות את הצעד הזה של מפגש עם נערות ליווי אך הם לא עושים אותו בגלל מגוון רחב של סיבות. רוב אותן סביב מתנקזות סביב הנושא המוסרי וסביב השאלה “מה החברה תחשוב עלי אם תגלה שאני מתרועע עם נערות ליווי לצורך סיפוק היצר המיני שלי?”, זאת הבעיה העיקרית של גברים (ואפשר לומר גם נשים) רבים..

 

הם פשוט חושבים על האנשים מסביב במקום על עצמם. לאחר ניסיון של כמעט חצי שנה אני יוכל לומר לכם בפה מלא שאם יש לכם את האמצעים ואתם בסטאטוס הנכון בחיים שלכם, אין ספק שנערות ליווי יכולות לעלות על כל הדרישות שלכם ולספק לכם רגעים של שכרון חושים גם בתוך החיים הלחוצים והאינטנסיביים שאתם מנהל במהלך חיי היום יום בעבודה ובשגרה הלוחצת והמלחיצה. אוכל להעיד על עצמי שהביטחון העצמי שלי בתור גבר שיכול לספק אישה עלה פלאים לאחר כמה מפגשים עם נערות ליווי, ושלא לדבר על חיי המין שלי שהשתפרו.

 

במפגש מיני עם נערות ליווי יורד המתח והלחץ שקיים במפגש מיני עם בחורה שהכרתם ולעיתים דורשת מכם קצת יותר ממין, אלא גם זוגיות ארוכת טווח שלא בטוח ומתאימה לכם במקום שבו אתם מצויים בחיים שלכם.