הנצפים ביותר

מזרן טוב לשינה טובה – איך לקנות מזרנים במבצע ולישון טוב בלילה?

מחירים אטרקטיביים, מבצעים והנחות כולנו אוהבים, חיפוש אחר מוצרים טובים במחירים אטרקטיביים לגיטימי לחלוטין. גם כאשר מדובר בקנייה של מוצר כה משמעותי כמו מזרן אין כל סיבה שלא תשלמו את המחיר הזול ביותר. אך חשוב לזכור כי הקנייה תהפוך חכמה רק כאשר היא משלבת מוצר איכותי המספק תמיכה מתאימה לעמוד השדרה יחד עם שירותים נלווים כמו אחריות והובלה. כאשר רוכשים מזרן יש לבחון היטב את סוג המזרן ואת התאמתו לצרכים שלכם, לא כל מזרן יתאים לבסיס המיטה שלכם או לצרכים האורתופדיים שלכם.

מה חשוב לבדוק כאשר רוכשים מזרן חדש?

את השאלות הבאות כדאי לשאול כאשר רוכשים מזרנים במבצע וכאשר רוכשים מזרנים במחיר מלא בחנויות מותג. תוך איסוף מידע על המוצר תוכלו לבחון את הידע המקצועי של צוות החנות ולהתרשם מאיכות המוצר והשירות. אל תוותרו על שירות אדיב ותעודת אחריות, במקרה של תקלה, שיבושים במועד האספקה או אי התאמה, חשוב שיהיה לכם עם מי לדבר.

  1. מהם חומרי הגלם המרכיבים את המזרן? אם אתם סובלים מאלרגיות חשוב לוודא כי המזרן כולל פתחי אוורור למניעת הצטברות של אבק או עובש.

  2. האם ישנה תקופת אחריות? מה כוללת האחריות? האם רכישת מזרנים במבצע מזכה אתכם בתעודה אחריות מלאה?

  3. מהן מידות המזרן : גובה, אורך ורוחב, לעתים ניתן יהיה לקבל את המזרן בכמה גדלים, יש לבחור את המידות התואמות את בסיס המיטה שלכם.

  4. האם מדובר במזרן קפיצים מבודדים או מזרן קפיצים רגיל?

  5. האם שירותי הובלה כלולים במחיר? ייתכן כי מזרנים במבצע לא יכללו את כל השירותים הנלווים, אך ברוב המקרים תוכלו לקבל אותם בכל זאת במחיר מוזל.

  6. איזו תמיכה אורתופדית מציע המזרן? האם ישנן מספר דרגות קושי למזרן?