הנצפים ביותר

מזרונים רגישויות ואלרגיות

מזרונים רגישויות ואלרגיות

אתם כמובן מכירים את עצמכם הכי טוב, ויודעים בדיוק מה נעים לכם ולמה אתם רגישים. אבל לעיתים מסתתרת לה אלרגיה לחומר שאתם לא נחשפים אליו לעיתים קרובות, ולכן לא יודעים על כך. מזרונים, כך מסתבר, בהחלט יכולים לעורר אלרגיות בקרב חלק מהאנשים ומומלץ לברר את הנושא לפני הקניה.

בדיקות אלרגיות מומלצות לרוכשים מזרונים

לפני קניית מזרון ובמיוחד כשמדובר במוצר חדש בשוק או במוצר שונה משמעותית מהמזרון הקודם שלכם. תבדקו טוב ממה הוא עשוי והאם אתם אלרגיים לאחד מהחומרים. אלרגיה לאחד מהחומרים מהם מורכבים מזרונים יכולה להרוס לכם את השינה. יש אנשים שאפילו להיות באותו החדר בו נמצא המזרון גורם להם להתקף אלרגיה. ודאי שאם אתם אלרגיים לאחד מהחומרים של המזרון הקיים מומלץ לברר טוב שהחומר הזה לא מופיע בקרב המזרונים בהם אתם מתעניינים כעת. עדיף לבדוק מאשר להצטער.

מזרנים מתאימים לסובלים מאלרגיות

אין סוג מסוים שהוא ייחודי לסובלים מאלרגיות כי תלוי באיזו אלרגיה מדובר. אבל אם אתם מתכננים החלפת מזרון ויודעים על רגישות לחומר מסוים, כדאי להתייעץ עם מומחה בתחום. אולי אפילו לברר עם הרופא המטפל בכם מה המוצקים החלופיים ואיפה ניתן למצוא מזרונים עם הרכיבים האלה. גם כאן כדאי לגשת לחנות ולבדוק שאכן אין לכם רגישות לחומרים החלופיים. הרגישות שלכם ולכן זו אחריותכם לשאול את כל השאלות ולהתנסות מבעוד מועד. גם חנויות מזרונים מתמחות לא בהכרח שמעו על האלרגיה או הרגישות שלכם. וגם אם כן מוכרים אף פעם לא יחליפו רופא. מזרונים לא קונים כל שנה, ובדרך כלל גם לא כל שנתיים. אם כך, שווה להשקיע עוד זמן לפני הקניה מאשר לנסות ולהחזיר אחרי שהמזרון כבר אצלנו בבית.

מזרונים ובעיות גב

רוב האנשים באים לקנות מזרון עם שאיפה סמויה או גלויה שעאב הגב שמציק להם כבר שנים ייעלם. הם רק צריכים להחליף מזרון. מזרונים אכן משפיעים מאוד על היציבה שלנו ועל תקינות עמוד השדרה, אבל אם אתם כבר סובלים מבעיות בגב, אל תצפו שהמזרון החדש יפתור אותן לגמרי. מזרונים, טובים ככל שיהיו, לא מחליפים טיפול רפואי. אפשר ורצוי להתייעץ עם מי שמטפל בגב שלכם כדי לקבל המלצות על סוגי מזרונים שיוכלו להתאים לכם.