הנצפים ביותר

מזרונים לשינה טובה יותר

לא בכל יום אנחנו מבצעים רכישה גדולה ומשמעותית כמו רכישת מזרון, אבל לעומת זאת, בכל לילה עלינו להתמודד עם המזרון הישן והחורק ולקום בכל בוקר עייפים ועם עורף נוקשה. לא עוד, מזרוני קינג דיויד מציעים לכם מבחר ענק של מזרוני איכות במחירים אטרקטיביים.

מחקרים רבים מראים כי בריאות טובה מתחילה בתחזוקה נכונה של הגוף, שמירה על כושר גופני, אכילה נכונה, וכן – גם שינה נכונה. עד לשנות העשרים המאוחרות, רובנו לא מרגישים בהבדלים משמעותיים בין מזרון אחד למשנהו וישנים טוב על רובם. כל עוד לא מדובר בקרש אמיתי הרוב מסתדרים עם מה שיש. אבל לאט-לאט עם חלוף השנים מתחילים להתגלות קשיים בהירדמות, תפיסה חוזרת של הגב, השכמות והעורף. מקרים רבים של תפיסות חוזרות נובעות משינה לא נוחה, מתזוזות מיותרות במהלך השינה ובמקרים של אימוץ תנוחות בלתי טבעיות לגוף בשעה שאנחנו ישנים. כדי למנוע החמרה במצב עלינו לבדוק את סוג המזרון שעליו אנחנו ישנים, את גילו ואת יכולתו להעניק לנו את התמיכה הדרושה. כמו כן, יש לדאוג לישון על כרית שינה אורטופדית ולא להסתפק רק באותם מזרונים אורטופדיים איכותיים. חדר שינה שיכלול מזרון אורטופדי, כרית שינה אורטופדית ובסיס מיטה שיתמוך במזרון יעניק לנו את כל צרכי השינה האלמנטאריים. על כן, חשוב לבחון מספר מזרונים לפני שנחליט על הטוב והנוח ביותר בשבילנו ולנסות להכריע בין סוגי המזרונים השונים. בסופו של דבר ההכרעה היא אישית ומתבצעת על סמך מדידות, ניסוי וטעייה. עם זאת, אף אחד מאיתנו לא באמת מוכן לטעות כשמדובר במזרון שעולה כמה אלפי שקלים ומשמש אותנו לשינה יומיומית. לכן, יש לבצע בחינה דקדקנית ומחושבת של מספר מזרונים, להתרשם מאיכותם ומהמפרט שלהם ולקבל החלטה מושכלת ככל האפשר.

מזרונים מסוגים שונים

שלושת סוגי המזרונים העיקריים הנמכרים כיום בשוק עשויים בבסיסם מקפיצים, לטקס-ויסקו ופולימר. בין שלושת החומרים המועדפים האלה ניתן לבצע שילובים שונים ליצירת מזרון איכותי ונוח ככל שניתן. חברות שונות מציעות מזרונים בטכנולוגיות שונות ויש חברות שמתמחות יותר בייצור מזרוני קפיצים לעומת חברות אחרות שמתמחות בעיקר בייצור מזרונים מלטקס או מפולימר. ככלל, אין הבדל מכריע בין מזרון קפיצים למזרון ללא קפיצים ויש לבחון כל מקרה לגופו. בקינג דיויד תוכלו למצוא מגוון רחב של חדרי שינה, מזרונים, בסיס למיטה ועוד, ולבחור על פי טעמכם האישי. למזרונים מספר דרגות קושיות הנעות בדרך כלל בין חצי קשה, קשה לקשה מאוד. מזרון רך בדרך כלל לא מומלץ מבחינה אורטופדית, אם כי המזרון החצי קשה נחשב לרך באופן יחסי ומספק את רוב האנשים שאינם אוהבים מזרונים קשים. כרית שינה אף היא יכולה להיות בעלת דרגות קושיות משתנות ובקינג דיויד תוכלו לקבל הסברים מפורטים על חדרי שינה, על המזרונים ועל הכריות השונות. בקינג דיויד מאמינים שהסברים מקצועיים בשילוב עם נתינת מרווח נשימה ללקוח להתלבט ולהחליט באופן עצמאי זו הדרך הטובה ביותר להגיע להחלטה הנכונה. שם תוכלו להתייעץ עם מוכרים ברמה הגבוהה ביותר ולבסוף לקבל החלטה על סמך תחושותיכן האישיות לגבי המזרון שעליו תשנו בלילה בעשרים השנים הקרובות.