הנצפים ביותר

מזרונים – במה כדאי להשקיע

מזרונים – במה כדאי להשקיע?

אחרי חודשים שאתם מתהפכים בשנתכם, מתלבטים אם אתם לא ישנים טוב בגלל העומס בעבודה או כי המזרון שלכם כבר עשה את שלו, החלטתם בשעה טובה להחליף מזרון. כיוון שלא כל יום אירוע כזה קורה ויש שפע של מזרונים בשוק. החלטנו לעזור לכם לעשות קצת סדר בעודף המידע.

מה אורך החיים של מזרונים?

בממוצע מזרונים אמורים לשרת אותנו נאמנה באיזור העשור. אם אתם כבר עשר שנים ישנים על אותו מזרון, אתם בשקט יכולים לפרגן לעצמכם מזרון חדש. זיכרו, לא מדובר במותרות. מזרונים משפיעים רבות על איכות השינה שלנו ומתוך כך על מידת הרעננות שלנו במשך היום. יש להם השפעה רבה על הבריאות שלנו ועל כמות כאבי הגב איתה אנו מתמודדים. אם לאחרונה אתם מתקשים לישון רצוף 7-8 שעות או לחילופין מתעוררים עם שרירים תפוסים, כנראה שהגוף מסמן לכם להחליף מזרון.

נקודות משמעותיות לבדיקה בקניית מזרונים – נוחות

זו כמובן הנקודה החשובה ביותר. היום ברור שכל חנות מזרונים ראויה תאפשר לכם להתנסות לפני הקניה. הכוונה לאפשרות לשכב על המזרונים השונים בחנות וכך לצמצם את המגוון הרחב למספר מזרונים שיותר מתאים לכם. במשלב זה מוכר מקצועי יידע לאבחן לך את ההעדפות שלכם – האם מתאימים לכם מזרונים קשים יותר או אולי רכים? מויסקו ג’ל או עם קפיצים? ישנם דגמי מזרונים שכל צד הינו בעל דרגת קושי שונה. דבר המאפשר לשני בני הזוג שלא תמיד צריכים אותו דבר, ליהנות מחווית שינה נעימה ואיכותית.

נקודות משמעותיות לבדיקה בקניית מזרונים – מחיר

היום ניתן להשיג מזרונים בטווח רחב סיותר של מחירים. מומלץ לא להתחיל את תהליך הסינון מהמחיר. זו אחת הקניות אם לא הקניה הכי חשובה שלכם, אם השפעה מהותית על איכות החיים. רק אחרי שהתנסתם ומצאתם מספר מזרנים שנוחים לכם במידה רבה, אפשר לעשות השוואת מחירים. כמובן שניתן לחפש את הדגם המסוים שאתם מעוניינים בו במספר חנויות ואף באינטרנט, אך שוב רק לאחר שבדקתם אותו פיזית בחנות וכשאתם יכולים לוודא שהמזרון המוצע באינטרנט הוא אכן זהה לזה שדגמתם.