הנצפים ביותר

מזרונים, אפשר גם באינטרנט

מזרונים – אפשר גם באינטרנט

בעידן הטכנולוגי בו אנו חיים, רוב הקניות נעשות באמצעות האינטרנט. אפשר לברר מחירים, לבחון דגמים, לקרוא מידיע ולהחליט. מה הבעיה? כשבאים לקנות מזרונים נתקלים בעשרות אתרים. קשה לדעת על איזה אתר לסמוך ואיך להחליט על מזרון.

אמינות

לא כדאי לחכות לשלב שתתקלו בבעיה כדי לגלות שהאתר הזה לא מחזיר את הכסף על מזרון פגום. תקראו את כל האותיות הקטנות מבעוד מועד .

מה לברר על החברה שמספקת מזרונים?

דבר ראשון, תכירו את החברה שמספקת את המזרונים. אפשר תמיד להיכנס לדף באתר שמספר מי החברה ולדעת יותר. ידע זה כוח. תשתמשו בו. פה המקום לבדוק שאכן החברה היא לגלית, עם מספר טלפון תקין, מספר ח.פ. שניתן לברר עליה כמו על כל חברה בע”מ.

דבר שני וממש חשוב בקנית מזרון. בררו אם לחברה שאתם מתעניינים ברכישת מזרון דרכה, יש חנות שמציגה מזרונים, ובה ניתן להתנסות, להרגיש, למשש לפני שמחליטים.

מה לברר על מזרנים שרוצים לרכוש באינטרנט?

מי האבא של המזרון. גם אם מדובר בחנות וירטואלית, המזרונים מיוצרים היכן שהוא. אם שם היצרן לא מופיע על המזרון או שבאתר לא מספקים לכם את שם היצרן. זה אמור להדליק נורת אזהרה. כנראה שרוצים להסתיר משהו. זו גם ההזדמנות לקבל אסמכתא על שנות האחריות שהיצרן מספק על המזרון. כל חברת מזרנים שמכבדת את עצמה נותנת היום סדר גודל של 10 שנות אחריות. אם לא מוכנים להתחייב על אחריות מעל 7 שנים. יש סיבה לדאגה.

מה אומרים לקוחות אחרים?

בקניה באינטרנט אפילו יותר מקניה בחנות חשוב לקרוא על מה ממליצים הלקוחות ובעיקר על מה הם לא ממליצים. לכל סוגי המזרונים יש התייחסויות של לקוחות באינטרנט. תוכלו לדעת עוד לפני שבדקתם בעצמכם מה המזרון המומלץ ביותר, מה היתרונות והחסרונות של סוגים שונים של מזרונים. זה כמובן לא מחליף את הבדיקה וההתנסות האישית שלכם, אבל היתרון המשמעותי הוא שהלקוחות הממליצים הרבה פעמים מספרים על רכישת מזרון מלפני מספר שנים והם יכולים לספר לכם על העתיד לבוא.