הנצפים ביותר

מזו רולר- מגלגלים יופי ובריאות

אם יש פיתוח שאפשר לקרוא לו פורץ דרך וחדשני בכל הקשור בהתחדשות עור הפנים, העלמת סימני מתיחה וגיל ורענון המראה עד כדי  עור זוהר, רענן וגמיש, הרי שהכבוד שמור ללא כל ספק למזו רולר. מכשיר קטן עם יכולות גדולות, פרי פיתוח משיטת טיפול הקרויה מזותרפיה, מביא עימו בשורות רבות ובעיקר, הרבה יופי.

פיתוחים מרשימים ברפואה

מזו רולר התפתח בעקבות שיטה טיפולית בשם מזותרפיה. שיטה זו שימשה במקור לשיקום אזורים פגועים בגוף, כמו פציעות ספורט למשל, באמצעות הזרקה תת עורית של חומרים משקמים. עם הזמן התגלתה השיטה כאפקטיבית לטיפול בעור והזדקנות שלו. הטיפול נעשה באמצעות החדרת מחטים זעירות על פני כל עור הפנים והזרקת חומרים משקמים פנימה, במטרה לעודד את המרצת מחזור הדם והאצה של חומרים כמו קולגן ואלסטין, אלו האחראים לגמישות העור. מתוך שיטה זו, שדרשה טיפול באמצעות רופא, פותח המזו רולר. הוא מדמה מזותרפיה, יעיל כמוה ונוח יותר לשימוש.

מתחדשים בקוסמטיקה

מזו רולר הוא מכשיר קטן למדי אולם עם יכולות גדולות. השימוש בו נעשה על ידי גלילה שלו על פני שטח הפנים. באופן זה, המחטים הזעירות המצויות בו מסייעות להמרצת מחזור הדם ומאפשרות החדרת חומרים משקמים, כמו מינרלים, ויטמינים, לחות והזנה, המוחדרים היטב ויש להם אפקט משקם, ואשר מזרז את ייצור הקולגן והאלסטין שחשובים כל כך להקניית מראה עור גמיש, רענן וצעיר.

מזו רולר יעיל מאד בטיפולים כגון אנטי אייג’ינג, מסייע בטשטוש צלקות, מסייע בהעלמת סימני גיל וסימני מתיחה ועוד. בתום הטיפול העור נראה זוהר והומוגני. הוא מתאפשר גם לשימוש עצמי, אפקטיבי ובלתי פולשני והתוצאות שלו ניכרות לאורך זמן.

אם בחרתם להשתמש במזו רולר באופן עצמאי, תוכלו לעשות זאת רק בדרגת עוצמה נמוכה וכתוספת לשגרת הטיפוח שלכן. טיפול בעוצמת דרגה גבוהה צריך להתבצע על ידי קוסמטיקאית רפואית בלבד, בקליניקה שלה.

ממריצים את החיים

הקליניקה של דיאנה רום, עם צוות של קוסמטיקאיות רפואיות מוסמכות ומיומנות, מעניקה טיפולים באמצעות מזו רולר, לנשים מגיל שלושים ומעלה. הטיפול מסייע בהמרצת מנגנון ההתחדשות של העור וגירוי שלו באמצעות מזו רולר. בנוסף, נעשה גם גירוי כימי, המשתמש בחומרים מבוססי חומצות, כדי להגיע לתוצאות אפקטיביות עוד יותר.

הטיפולים בקליניקה מסייעים בהתמודדות העור עם תהליך ההזדקנות הטבעי שלו, משפרים את מצבו באופן משמעותי, מטשטשים קמטים ועובדים על מיצוק העור. הטיפול נעשה בקליניקה מקצועית, אסתטית ועם טיפול אחראי ובטוח. כל הטיפולים מתבצעים על ידי קוסמטיקאיות שיש להן הכלים, הנסיון והמיומנות למתן טיפולים שהאפקטיביות שלהם מוכחת מדעית.