הנצפים ביותר

מזו רולר לטיפול יעיל בנשירת שיער

נשירת שיער היא תופעה אותה נרצה למנוע, השוק מציע עשרות מוצרים המבטיחים לחזק את שורשי השיער שלנו ולמנוע את הנשירה. במבחן המציאות רוב תכשירי הקוסמטיקה אינם מצליחים למנוע נשירה, מכשיר מזו רולר דווקא כן. שימוש קבוע במכשיר בהתאם להוראות יצליח לשקם בעבורכם את מראה השיער, למנוע נשירה ולעודד צמיחה של שיער מחדש. הטיפול מתבסס על המרצת זרימת הדם אל הקרקפת, אחת הסיבות לנשירת שיער היא זרימת דם לקויה אל הקרקפת, כאשר אנו ממריצים את הדם אל הקרקפת ישנו חילוף חומרים מהיר יותר, סילוק של פסולת מהאזור והחדרה טובה יותר של תכשירים אל השכבות הפנימיות של העור.

מכשיר מזו רולר מצליח לשקם את שורש השיער ולחזק את שורש השיער, כל זאת תוכלו להשיג בטיפול ביתי פשוט. כל שעליכם לעשות הוא להזמין מכשיר מזו רולר ולהתחיל בטיפול בהתאם להנחיות. הרולר כולל מחטים זעירות כירורגיות אותן יש להעביר על האזור לעידוד זרימת הדם, המחטים כמעט ואינן מורגשות, הטיפול אינו כרוך בכאב.

פטנט עולמי לנשירת שיער

מכשירי מזו רולר משווקים בכל רחבי העולם המערבי, כעת ניתן להשיג אותם גם בישראל. אורח החיים המתוח והלחוץ בישראל יחד עם זיהום האוויר ושינויי האקלים מביאים עמם נשירת שיער מוגברת לנשים וגברים. מכשירי מזו רולר הם בשורה טובה בעבור רבים. מכשיר מזו רולר אחד יוכל לשמש לטיפול בכמה בני משפחה במקביל.

הרפואה הסינית עושה שימוש במכשיר דומה למזו רולר לטיפול בנשירת שיער מזה אלפי שנים. רגע לפני שאתם נוטלים תרופות ושאר תכשירים עשירים בכימיקלים עם תופעות לוואי כדאי לתת סיכוי לטיפול טבעי, הרולר מספק טיפול טבעי בנשירת השיער תוך ריפוי הקרקפת והאזור כולו. יחד עם טיפול בנשירת שיער משמש הרולר גם לטיפול בעור הפנים ועור הגוף.