הנצפים ביותר

מותר ואסור בדפי נחיתה

ישנם כללים מנצחים כדי להביא לקוחות לדף הנחיתה הראשון שלך באתר ולהשאיר אותם שם לזמן ממושך!

המאמר ייתן לכם כללי אצבע מנצחים לדף נחיתה מנצח :

  1. 1.דף הנחיתה צריך להתמקד בתוצאת החיפוש : מה הלקוח רוצה ? מה הוא מחפש ? לענות לו על השאלה שהוא מתעניין בלי לסטות מהנושא!.
  2. 2.להניע את הלקוח לפעולה בדף הנחיתה : צור קשר, להובילו למכירה , להורדת יישום ולא להשאיר אותו אדיש !.
  3. 3.כותרת מנצחת בדף הנחיתה : כותרת ראשית שעונה לשאלה ,וכותרת משנה שמעוררת סקרנות לקרוא את המשך בדף הנחיתה המנצח שלך.
  4. 4.תמונה מאירת פנים בדף הנחיתה : לא סתם הגעתי לדף נחיתה עלום ,אלא הגעתי לדף שמבין את הנושא שחיפשתי ויודע למה אני מתכוון!.
  5. 5.להסביר ללקוח מדוע עליו לבחור בפתרון שאנו מציעים בדף הנחיתה ! מה הלקוח יקבל אם יבחר בך. ואיך עליו לבחור נכון.

 

מה אסור שיהיה בדף נחיתה

  1. 1.דף נחיתה עמוס באובייקטים : המון סרטונים, המון לוגואים והמון לינקים – מבריחים משתמשים חדשים ומבהילים משתמשים וותיקים.
  2. 2.להעמיס הכל מהכל בדף הנחיתה : גם ספרים בנושא ,גם שירותי קואצ’ינג, וגם תוספי מזון
  3. 3.לא למצוא את הדרך בין מה שהמשתמש רוצה בדף הנחיתה למה שאתם רוצים לא להיות רלוונטיים לחיפוש.
  4. 4.להעביר את המשתמש לדף נחיתה חיצוני – כמו להוציאו מהפייסבוק לדף חיצוני שאינו קשור.