הנצפים ביותר

מוצרי פנים ים המלח לטיפוח עור פנים ישראלי

הפנים הם כרטיס הביקור שלנו, טיפוח נכון לעור המבוסס על מוצרים איכותיים כדאי להתחיל כבר בגיל צעיר. כאשר עושים שימוש במוצרים איכותיים התואמים את סוג העור ואורח החיים קל יהיה לשמור על עור בריא, קורן ומלא חיים.

טיפוח עור הפנים עם מוצרי ים המלח לגבר ולאישה

מוצרי טיפוח המתבססים על המינרליים של ים המלח זוכים לביקוש רב בכל רחבי העולם, אנו בישראל נהנים מהאפשרות לרכוש מגוון מוצרי פנים ים המלח במחירים שווים לכל כיס. בין המוצרים המומלצים לטיפוח יומיומי של עור הפנים נמליץ על תכשירי ניקוי פנים ים המלח לכל גיל, תכשירי פילינג פנים ים המלח וגם מסכת יופי ים המלח המיועדת לשימוש קבוע. בעזרת מוצרי פנים ים המלח תצליחי להזין את עור הפנים שלך בכל המינרליים הדרושים לו להתמודדות עם החשיפה לחיים בעיר, לקרני השמש ולתזונה המודרנית העשירה בשומנים.

בגיל מבוגר יותר נמליץ על מוצרי פנים ים המלח כמו קרם יום ים המלח, קרם עיניים ים המלח או קרם לילה יום המלח. קיימים כמובן גם תכשירים נגד קמטים ותכשירים מיוחדים לפנים המכילים את כל המינרליים של מוצרי פנים ים המלח לכל סוגי העור. לא נוכל לסיים את טיפוח עור הפנים מבלי להמליץ על תכשירי סרום משולב ים המלח וכמובן על תכשירי בוץ לפנים ים המלח לשמירה על מראה צעיר, בריא ומלא חיים.