הנצפים ביותר

מוצרי אלוורה – הבחירה הנכונה

 אלוורה רפואית – כיצד לזהות מוצר אמיתי?

 

אלוורה רפואית אורגניתאלוורה הוא צמח רפואי שתכונותיו לטיפול חיצוני ופנימי מוכרות מזה דורות בכל התרבויות. מחקרים מדעיים שנערכו בעת החדשה מאששים ומאשרים את מה שידעו הדורות הקודמים והאלוורה תפסה ותופסת מקום מכובד בעולם הטיפולי והקוסמטי. אבל, הבעיה היום בעולם המודרני היא שיצרנים רוצים לחסוך ולהרוויח, ולשם כך מגייסים מדענים כדי למצות ולרכז את החומר הפעיל הנמצא בצמחים. כדי להשיג זאת, מבצעים פעילויות כימיות שונות על מנת לרכז ולבודד את החומרים הפעילים מן הצמחים, דבר שהורס את הסינרגיה הקיימת בין המרכיבים השונים של הצמח וכמובן את תכונות הריפוי של הצמח.

למשל, על מנת להשתמש באלוורה בתעשייה, טוחנים ומייבשים את הצמח בטמפרטורות גבוהות כדי לקבל אבקת אלוורה מרוכזת שיכולה להישמר שנים, ושאפשר לשלוח לכל מקום בעולם. את האבקה יש להמיס אח”כ במים, ולתוצאה קוראים היצרנים ג’ל אלוורה. מיותר לציין כי רוב תכונות הצמח אבדו, וספק רב אם ג’ל האלוורה הזה עושה משהו. אבל היצרנים “מתהדרים” במוצרים ה”מועשרים” בג’ל האלוורה.

מאבקות אלוורה כאלו מיוצרים למעשה מוצרים נחותים, זולים המכילים כמות מזערית של אלוורה ובהמשך לכך גם חומרי עיבוי, מילוי ושימור שאינם רלוונטיים למטרת המוצר ואף מזיקים לגוף.

היצרנים משתמשים באלוורה כגימיק שיווקי בלבד, אבל כך הורסים את השם הטוב של הצמח המדהים הזה.

אגב, מוצרים כאלו אפשר לזהות בנקל. אם הרכיב הראשון ברשימת הרכיבים הוא מים, ואלוורה נדחק לסוף הרשימה, זהו סימן דיי ברור לעובדה שהמוצר מיוצר עם אבקת אלוורה מיובשת ולא מהג’ל הטבעי עצמו.

מוצר המכיל אלוורה טבעית הוא מוצר שאלוורה נמצא ראשון ברשימת הרכיבים.

המלצתי היא, לבדוק היטב מה “מוכרים” לכם.

נכתב על ידי נפתלי פלדמן – אלורגניק – המגדל אלוורה רפואית בצפון הנגב. יצרן בוטיק של מוצרי אלוורה על בסיס טבעי ואורגני. ג’ל האלוורה מופק בכבישה קרה מצמחי אלוורה בוגרים בעבודת יד. ג’ל האלוורה הוא חומר הגלם האמיתי והבסיסי, הוא עשיר וסמיך, והוא שומר בתוכו את כל היתרונות של הצמח. מן הג’ל ובתוספת שמנים צמחיים וארומטיים אחרים מופקים מוצרי קוסמטיקה משובחים, עשירים ומלאים ללא שימוש בכל תוסף כימי אחר ומזיק.
מוצרי “אלורגניק” מיוצרים בקפידה באישור משרד הבריאות ולאחר מחקר וניסיון של שנים.

www.ilovera.co.il www.aloe-cosmetics.co.il   www.ilovera.info/blog