הנצפים ביותר

מוניות לנתב”ג מאיפה כדאי להזמין?

לא כל יום אנו טסים לחו”ל כולנו מתרגשים מהסידורים וההכנות של הרגע האחרון. אם כבר אתם בשיא הסידורים חשבתם על מוניות לנתב”ג? אם הטיסה שלכם היא בעונת הקיץ, עונה זו היא עמוסה וכן נהגי המוניות עסוקים ללא הרף. חשוב כי תזמינו לפחות שבוע מראש ואפילו יותר את המונית לשדה התעופה. לא קל להגיע לשדה התעופה, ולבטח לא עם תחבורה ציבורית כשיש לכם מטען כמו מזוודות ואם נמצאים עם משפחה או חברים. חשוב לתכנן נכון את הזמן כי יש תור בשדה התעופה וכולנו מעוניינים לטייל בדיוטי פרי. יש לתכנן את הזמן בדיוק על מנת שתוכלו להספיק הכול.

השוו את תעריפי המוניות לנתב”ג

חשוב כי תשוו את התעריפים של מוניות לנתב”ג בתחנות המוניות השונות וכך תוכלו למצוא את המחיר האידיאלי עבורכם. חשוב כי תדעו לגבי תעריפי לילה ויום והכול תלוי מתי הטיסה שלכם אמורה לצאת. כל מי שנוסע לחו”ל פוחד לאחר או שהוא נמצא בלחץ של זמנים. חשוב כי לא תחכו לרגע האחרון ותתלבטו אם לנסוע עם הרכב הפרטי ולהשאיר אותו בחניון, או שלקחת מונית מיוחדת ישירות לשדה התעופה.  אם תשכרו את שירות מוניות מירושלים לנתב”ג רוב הסיכויים כי הכול יהיה בזמן ותספיקו את כל הסידורים האחרונים שלכם בנמל כולל ביקור בחנויות. אל תנסו לגייס חברים או משפחה, על מנת שיסיעו אתכם לשדה התעופה, מצב זה עלול להיות לא נעים. כדאי תמיד לא להפריע לאחרים ולסמוך על עצמכם.

חשבתם כבר איך לחזור מהר גם מנמל התעופה?

מוניות יכולות לנהיות לכם יעילות מאוד גם כאשר חזרתם מחו”ל ומה שאתם רוצים לראות זה מקלחת ומיטה. חשוב כי כבר תבצעו את כל הבירורים לא רק להגעה אל נמל התעופה, כי אם גם בחזרה כשאתם מעוניינים לחזור מהר הביתה. לפעמים החזרה מחו”ל היא בשעות הקטנות של הלילה שאלה הן השעות הכי לא נוחות, כדאי כי יהיה לכם כבר טלפון של תחנת מוניות בנתב”ג שתעניק לכם שירות אמין ומהיר. בררו את התעריף לפי שעת החזרה שלכם.

 

 

 

Â