הנצפים ביותר

מומחה ניקוי חלונות : איך לנקות סימנים של בוץ מהחלון?

החורף מביא עמו גשמים, רוחות ולא מעט לכלוך. גם אלו המתגוררים בקומות גבוהות מגלים להפתעתם כי חלונות הבית מתמלאים לאחר ימים סוערים בסימנים של בוץ וחול. מומחה ניקוי חלונות מסביר כיצד לנקות את הבוץ מהחלונות בצורה הקלה ביותר. ניקוי החלונות בבית הוא משימה לא פשוטה בעיקר בעקבות קשיים של נגישות, אין זה פשוט לנקות משטח כה גדול אשר חלקו גם גבוה ולא נגיש.

ניקוי חלונות קלאסי

בעבר נהגו האימהות שלנו לנקות חלונות באמצעות דלי וסמרטוט, המלאכה דרשה שעות של עבודה בסופן מצאנו את עצמנו עייפים מאוד. כיום כבר אפשר למצוא טכניקות ניקיון טובות ופשוטות יותר, כאשר עושים שימוש בציוד ניקיון חדיש המלאכה הופכת הרבה יותר פשוטה. יתר על כן, ישנה אפשרות להזמין שירותי ניקיון מקצועיים אל הבית. בתום עונת החורף, ההמלצה שלנו היא לקבל את האביב עם ניקיון יסודי לחלונות הבית, ניקיון המתבצע על ידי צוות מקצועי בצורה יסודית.

את טכניקות הניקיון הקלאסיות מחליפות היום טכניקות ניקיון המשלבות שימוש במכשירי ניקוי חלונות ביתי בקיטור, תכשירי ניקיון ייעודיים לניקוי חלונות ומגבים המתאימים לניקוי דו צדדי מהיר של החלונות בבית ובמשרד.

עצות שימושיות לניקוי חלונות ביתי

א.      אין כל טעם למהר לנקות את החלונות לפני תום הסערה. אם צפוי מזג אוויר סוער וגשום גם בשבוע הבא המתינו עם ניקוי החלונות עד לתום הסערה הבאה.

ב.      כאשר התריסים סגורים הם משמשים הגנה חלקית לזגוגיות הפנימיות מפני הלכלוך, סגרו את התריסים עם תחילת הגשמים והרוחות בכדי לצמצם את כמות הלכלוך המצטברת על זגוגיות החלון.

ג.       אם יש אפשרות לפרק את החלונות למטרת ניקוי נגיש ונוח יותר כדאי לעשות זאת.

ד.      היזהרו במהלך עבודה בגובה, ניקוי חלונות על סולם ואף על כיסא עלול להביא לפציעות.