הנצפים ביותר

מה שרציתם לדעת על קורסי עיצוב פנים

מה שרציתם לדעת על קורסי עיצוב פנים

 אם יש לכם את העניין ואת ה”חוש”- לימודי עיצוב פנים יעניקו לכם את כל הידע והניסיון להם אתם זקוקים על מנת שהכישרון הטבעי שלכם יקבל ביטוי מקסימאלי. עיצוב פנים הוא תחום מבוקש מאוד בשוק העבודה, הן ע”י לקוחות פרטיים והן במגזר העסקי. אם תחשבו בצורה ממוקדת ומחודדת, כל מבנה( בית, משרד וכדומה) דורש ידיים מקצועיות, ראיה מרחבית ותכנון לוגיסטי של אדריכלות פנים.

 איזה ידע מקנה קורס עיצוב פנים?

 הקורס מצייד את המשתתפים בו בכל הידע הרלוונטי הדרוש להם על מנת להצליח כמעצבי פנים, החל משלב פיתוח הרעיונות, המשך לעבר תכנית רעיונות מגובשת וכלה בהוצאה לפועל בצורה מקצועיות, יסודית, תוך הקפדה על הפרטים הקטנים וגימור משולם. תהליך עבודתו של מעצב פנים מקנה למשתתפים בקורס את הידע ואת הניסיון הדרוש על מנת להיות מעצבי פנים בכוחות עצמם, לקבל החלטות, להתמודד עם דילמות או עם מצבים לא צפויים בשטח, ולדעת לנצל היטב את כל המשאבים העומדים לרשותם. מבין התכנים הנלמדים בקורס: יסודות העיצוב ושליטה בטרמינולוגיית המושגים מעולם האדריכלות, מערכות מבנה העוסקות בתכניות בניה, חשמל, שילוב מערכות ובית חכם, סטיילינג ככלי לביטוי תפיסת עולם (יצירתיות ומקוריות הם שם המשחק!),רישום אדריכלי, פרספקטיבה ויחסי גודל, בניית מודלים, בקיאות בתוכנות דו מימדיות ותלת מימדיות (סקצ’אפ, אוטוקאד, פוטושופ), תכנון ריהוט, הנדסת אנוש, עיצוב תאורה (טבעית ומלאכותית) ועוד.

 עיצוב פנים- יצירתיות פרקטית לשמה

 אם יש לכם חשיבה יצירתית, חשיבה מקורית והרבה מעוף, אם אתם פרפקציוניסטים ואוהבים עבודה במתכונת של פרויקטים, בהם אתם יכולים להטביע את החותם האישי והייחודי שלכם- לימודי עיצוב פנים יפיקו מכם את מקסימום  הפוטנציאל שגלום בכם, ויאפשרו לכם לרכוש מקצוע מבוקש, בו תוכלו לממש את שאיפותיכם ולתת ביטוי לפן היצירתי והייחודי שלכם. מתכונת הקורס מכשירה אתכם לעבודת שטח, ומשלבת הרצאות פרונטאליות המועברות ע”י מיטב המרצים בישראל עם עבודה מעשית הלכה למעשה. בוגרי הקורס בקיאים בתהליכי הבנייה, בעקרונות העיצוב העכשווי, בעבודה עם תוכנות להמחשת תכנון העיצוב ורישום אדריכלי. תעודת סיום הקורס פותחת בפניכם הרבה דלתות, שכן היא מעידה על כי רכשתם גם את הידע הרחב הנדרש  וגם צברתם ניסיון מעשי רלוונטי. ידע ללא ניסיון או ניסיון ללא ידע- לוקים בחסר. לימודי עיצוב פנים בנויים באופן כזה, המוודא כי תוכלו להשתלב בשוק העבודה בתחום יצירתי ומרתק זה ללא עיכובים מיותרים, תוך שאתם מצוידים בקבלות בשטח, המעניקות לכם יתרון משמעותי על פני אחרים.