הנצפים ביותר

מה צריכים כדי לרזות

זה מדהים לראות כיצד כל עונת אביב זה קורה מחדש. המודעות עבור תוכנית של הרזיה כזו או אחרת עולה על פני כל ערוצי התקשורת הפעילים עם הקריאה להיכנס אל גזרה חטובה שאיתה יהיה נעים להעביר את עונת הקיץ שבה הגוף הוא הרבה יותר חשוף וכל השומנים אשר הצטברו להם בעונת החורף עולים אל פני השטח בצורה יותר מידי בולטת. הא זה אומר כי אכן צריכים לרדת במשקל? אולי אם הרופא בקופת החולים המליץ על כך מסיבות אשר משפיעות לרעה על הבריאות במשקל הנוכחי.

האם צריכים פשוט לפנות אל אחת מן הפרסומות עבור דיאטה מהירה שרואים בערוצי התקשורת השונים? עבור כל אחד מאיתנו יש גנטיקה אחרת, מבנה גוף שונה וצרכים אחרים עבור תזונה. מה זה יוצר? את העובדה הבלתי נמנעת כי הרזיה מהירה אצל אחד יכולה להיות עם אותו התפריט בדיוק הרזיה איטית ביותר.

 

מרזים בריא

אצל רבים ההתעוררות אל מצב המשקל הנוכחי היא די מאוחרת, ורק כאשר מקבלים את הסיבה הבאמת טובה להיראות יותר טוב מחפשים אחר הדרך הכי מהירה להשיל את כל אותם קילוגרמים מיותרים על מנת להיכנס אל שמלה מהממת שאותה רוצים ללבוש עבור אירוע מיוחד.

עד כמה תהיה דיאטה מהירה אפקטיבית לטווח הרחוק? הדבר מאוד תלוי בסוג הדיאטה בה בוחרים, והאם הדיאטה הזו היא אחת שנתפרה בדיוק לצרכים של כל אחד מאיתנו בצורה פרטנית. עם שמירה על שתיית כמות מים נאותה יחד עם צריכה מידתית של כל מה שבריא במהלך של הורדת המשקל, די ברור שהקילוגרמים יתחילו לנשור כאשר תמיד רצוי להיכנס גם אל כושר כדי שהמצב הרזה שלנו יהיה גם חטוב, וחטוב זה אך ורק על ידי פעילות ספורטיבית.