הנצפים ביותר

מה צריך לקחת בחשבון אם אתם שוקלים לאמץ גור?

מה צריך לקחת בחשבון אם אתם שוקלים לאמץ גור?

 חנות גורים מציעה לכם מגוון של גורים גזעיים זעירים, אשר המכנה המשותף ביניהם מעבר לגודלם הוא המזג הנוח והידידותי שלהם. אלו כלבים שמתאימים למשפחות עם ילדים, כאשר ילדים רגישים במיוחד,  בעלי קשיים רגשיים, חרדות או הפרעות קשב וריכוז ייהנו מהערך המוסף של טיפול בחיית המחמד- ערך העל פן  טיפולי מחזק, מתגמל ומרגיע.

 ומה בנוגע לגורים מעורבים?

 אין מטרת המאמר הזה הוא לבכר גור מגזעי על פני גור מעורב או ההפך. לכל אחת מהאפשרויות יש את היתרונות והחסרונות שלה, ובסופו של דבר אתם בוחרים את מה שמתאים לכם בהתאם לאופייכם, לסגנון החיים והמגורים שלכם ולהעדפתכם האישית. גור מעורב טומן בחובו אפשרות להפתעות ולדברים לא צפויים, ויש לא מעט אנשים שזה בדיוק מה שהם אוהבים בכלב שלהם. לא תמיד קל לדעת במדויק את עירוב הגזעים, ולפעמים תוך כדי שהגור גדל ומתפתח אנו מגלים עליו דברים חדשים. הפתעות מסוג זה יכולות לקבל ביטוי הן באופיו של הכלב והן בגודלו הסופי ויש לקחת את זה בחשבון.

 חנות חיות ומחלקת גורים זעירים:

 מי שמעוניין בכלב בית קטן וידידותי, יכול בהחלט ליהנות מגורים אלו. מבין הזנים שנמצאים בחנות: פודל, פקינז, שי-צו, יורקשר טרייר, מלטז, פג, צ’יוואווה וקבלר קינג צ’ארלס. רכישת הגור מלוה בייעוץ והדרכה בנוגע לחינוך לעשיית צרכים בחוץ לבית, תזונה נכונה ועוד. חשוב לנו שהלקוחות שלנו יהיו מתואמי ציפיות וייהנו מחיית המחמד שלהם לאורך זמן. לכן חשוב לנו לשים דגש על דרכי הטיפול בכלב ולוודא כי אתם יודעים במה הדבר כרוך. בסופו של דבר טיפול בכלב הוא טיפול שוטף ולא חד פעמי. הוא מצריך התחייבות, ואנו מעוניינים שהתחייבות זו תסב עבורכם הנאה ולא תחווה על ידכם כעול מכביד.

מספרת כלבים שלנו מעניקה לכם תספורת ראשונה חינם לאחר חודש. כמו כן, אנו מספקים לכם כל מה שהגור שלכם צריך, לרבות מזון לכלבים המיועד לגורים, ספרון הדרכה שאנו מעניקים לכם במתנה, ומשחק חינם לגור שלכם.

גורי הכלבים נמסרים לכם כשהם מחוסנים, וכמובן תחת פיקוח וטרינרי. גורים אלו מגיעים לחנות מחוות גידול מיוחדות לכך או לאחר המלטות פרטיות, כאשר אנו יודעים בוודאות מיהם הורי הגור, לרבות חלילה אפשרות של מחלות תורשתיות וכדומה. במובן זה, חנות חיות המוכרת גורים גזעיים מספקת לכם את כל המידע ומונעת מכם לרכוש “חתול בשק”.

כל מי שגידל בעבר כלב בוודאי יודע כי הקשר שנוצר בינינו לבין חיית המחמד שלנו הוא מעבר למילים, מי שרק עכשיו שוקל להתנסות בכך, בין אם בשביל עצמו ובין אם “כי הילדים רוצים”, אנו מעוניינים שתהיה לו חוויה חיובית ומעשירה, ולכן אנו מדריכים, מייעצים ומסייעים בכל התלבטות לאורך כל הדרך.