הנצפים ביותר

מה עושים עם רכבים ישנים או לא תקינים?

 

אם יש ברשותכם רכב ישן שכבר עבר את גיל העשרים שלו ואתם מתעקשים להמשיך ולהעלות אותו על הכביש, דעו לכם שאתם מסכנים הן את הרכב והן את עצמכם. כיום יש עידוד של המדינה להוריד מהכביש רכבים ישנים שכן, אלו בזמנו יוצרו עם סטנדרטים של בטיחות שאינם מתאימים כלל לסטנדרטים של היום.

דבר נוסף, אם יש ברשותכם רכב שכבר אתם לא משתמשים בו והוא עומד כמפגע סביבתי , גם ממנו אפשר להיפטר. הרי אף אחד לא יקנה את הרכבים הללו, והתיקון שלהם יעלה כבר יותר מהרכב עצמו. כמו כן, אם יש ברשותכם רכב שעבר תאונה והוכרז כטוטאל לוסט, גם ממנו כמובן כדאי להיפטר, אין כבר מה לעשות איתו.

כפי שציינו, המדינה מעודדת ירידה של רכבים ישנים מהכביש, באמצעות תכניות שונות, בהם מקבלים כסף בתמורה להורדת הרכבים הישנים מהכביש, שאלו נמסרים למדינה, אך לאור מחסור בתקציב התוכנית מוקפאת. הפתרון הטוב ביותר לכך הוא קונה רכבים לפירוק שפעול באופן פרטי, בלי קשר למדינה.

איך מוצאים כזה?

ובכן, הרבה פעמים ניתן לראות מודעות או מדבקות כאשר עוצרים ברמזורים שונים של קונה לרכבים לפירוק. לא מדובר על רמייה או הונאה, כפי שציינו יש אנשים שזוהי הפרנסה שלהם. אם אתם לא מסתפקים בכך, תוכלו לעשות זאת דרך האינטרנט, גם שם הם מפרסמים את עצמם כך שלמצוא קונה רכבים לפירוק זה לא בעיה.

לאחר שמצאתם קונה רכבים לפירוק רצוי מאוד כי כבר בשיחת הטלפון תנסו לסגור עמו על הצעת מחיר, לפחות ראשונית. עוד באותו היום יכול להגיע הקונה עצמו או נציג מטעמו לבחון את הרכב שלכם ולהציע לכם הצעת מחיר סופית. עוד באותו היום תוכלו לקבל כסף מזומן וכן הרכב יפונה וכל הבירוקרטיה תטופל על ידי הקונה.

ומה עם הרכב?

ובכן, גם לרכב ישן או לרכב שעבר תאונה יש עוד כמה דברים שניתן לעשות אתו. ראשית, מפרקים את הרכב ובודקים איזה חלקים עדיין תקינים ויכולים לשמש כחלקי חילוף. הדבר הנוסף שניתן לעשות הוא כמובן למכור את שלדת הרכב לתעשיית הברזל- שם בהחלט ידעו לעשות בו שימוש למטרות שונות.

אם נסכם זאת, קונה רכבים לפירוק חוסך לכם זמן, מעניק לכם כסף וכמובן שקט. אתם תורמים לבטיחות בכבישים וכן גם לאיכות הסביבה, שכן רכבים כאלו לא יהוו מפגע סביבתי. כך שבהחלט אתם עושים עסקה עם קונה רכבים לפירוק אתה עושים עסקה שכולם מרוויחים ממנה.