הנצפים ביותר

מה עושים עם רטיבות בקירות הבית?

כאשר מופיעים בבית סימנים ראשונים של רטיבות בקירות רוב האנשים מתעלמים מהם בתקווה כי ייעלמו באותה דרך בה הופיעו. ברוב הפעמים הרטיבות אינה נעלמת מעצמה אלא רק מחמירה ומביאה עמה את העובש.

הדרך הנכונה ביותר להתמודד עם בעיה של רטיבות היא להסתכל לה בעיניים ולהתחיל בטיפול ממוקד תוך איתור המקור לחדירת המים אל הקירות. רטיבות בקירות מעידה על איטום לא מספק של קירות חיצוניים, נזילה פנימית של צנרת בתוך הקיר או אוורור לא מספק של החדר. כדאי לדעת, אפשר למצוא היום בשוק צבע דוחה עובש ושאר תכשירים המטפלים רק בעובש בצורה נקודתית, ללא איתור של מקור הנזילה והרטיבות לא תוכלו להיפטר אחת ולתמיד מהעובש ומהרטיבות בקירות.

נקודה קטנה שהופכת גדולה ויקרה

טיפול מוקדם ומהיר בסימנים ראשונים של רטיבות נחוץ בכדי לצמצם את הנזק שנגרם ואת עלויות הטיפול בו. מיד כאשר מופיעים כתמי המים הראשונים יש לטפל בבעיה, ללא טיפול מתאים כתם המים יגדל בהדרגה כאשר הרטיבות חודרת אל שכבות פנימיות עמוקות יותר של הקיר ויוצרת נזק חמור יותר. המים מאופיינים בכושר עבירות מופלא, הם לא נחים אפילו לרגע קט, בכל רגע בו אתם ממתינים או דוחים את הטיפול בבעיה הכתם הקטן של הרטיבות גדל.

אם אתם מבחינים בכתם של רטיבות, שינוי בגוון של הקיר, סימני רטיבות באזור של הפאנלים, קילופי צבע, התנפחות של אזורים מסוימים בקיר או בתקרה, זה הזמן להודות כי גם אצלכם בבית ישנה בעיה של רטיבות. קיימים מקרים בהם הרטיבות המופיעה בתקרה של השכנים מקורה בפיצוץ בצנרת הרצפה שלכם.

מה עושים?

במקרים של רטיבות כדאי לטפל במהרה בעזרת איש מקצוע מנוסה המגיע אליכם במהרה עם כל הציוד הדרוש ובעיקר, עם היכולת המקצועית לאתר את מקור הבעיה.

Â