הנצפים ביותר

מה עושה גיר פלנטרי

גיר פלנטרי הוא למעשה יחידת תמסורת. השימוש בגיר נעשה במערכות הינע שונות, כמו רכבים, מנועים, ציוד הנדסי כבד, ועוד. כל מערכת חשמלית אשר כוללת מנוע תזדקק לסוג כזה או אחר של  לגיר, וההתאמה נעשית תוך חשיבה על כל שאר המרכיבים הטכניים.

תיבות תמסורת מסוגים שונים

תיבות תמסורת קיימות בווריאציות שונות: תיבת תמסורת זוויתית, תיבת תמסורת חלזונית, תיבת תמסורת ישרה, תיבת תמסורת מקבילה ותיבת תמסורת תלויה. תיבת  תמסורת אחת אינה דומה לחברתה, וכל תיבה מספקת צרכים טכניים נבדלים. מסיבה זו כדאי להתייעץ עם מומחים טכניים לפני הבחירה בסוג כזה או אחר.

גירים עבור צרכים טכניים שונים

למה גיר פלנטרי משמש? ובכן כמו תיבות תמסורת אחרות טווח השימושים בו הוא גדול מאוד. השימוש המוכר למי שאינו בעל מקצוע הוא הגיר אשר תוכלו למצוא ברכבים אוטומטיים. בנוסף ישנם בשוק גם גירים אשר מיוחדים עבור מערכות כבדות, גירים עבור מסועים אוטומטיים, גירים עבור במות הרמה, גירים עבור מערבלי בטון, ועוד. 

גיר פלנטרי בתעשיית הרכב 

בתעשיית הרכב תוכלו למצוא בגירים פלנטריים רבים והם אלו שמהווים את הבסיס של תיבות ההילוכים האוטומטיות. גירים אוטומטיים הם נוחים מאוד לנהיגה, אבל מביאים איתם גם הוצאות גדולות יותר עבור הדלק., וכאן כל אחד מאתנו עושה את הבחירה בין נוחות לחיסכון. 

גיר איכותי

גיר איכותי מיוצר על פי כל התקנות המחמירות והסטנדרטים לא רק בארץ אלא גם בחו”ל. כדאי מאוד לבחור גיר מבית טוב – כלומר של מותג גדול ומוכר, שכבר עבר את מכוני התקנים הבין לאומיים, כולל את מכוני התקנים הטכנולוגיים באירופה ובארצות הברית, אשר נחשבים לקפדניים בכל הנוגע לתעשיית כבדה. 

רכישה של כל סוגי הציוד הטכני והמכני 

עבור מי שצריך לרכוש ציוד טכני ומכני, כמו גירים, מנועים, שסתומים ומשאבות, ההמלצה שלנו היא לעשות סקר שוק מקיף טרם הבחירה בספק כלשהו. כדאי שתעבדו עם מי שיודע להיות לא רק מקצועי אלא גם אדיב ונוח לבריות, ומי שטורח לסייע ללקוחות עם טיפים מועילים ומידע חשוב לגבי מה שרכש.