הנצפים ביותר

מה מקבלים כשמזמינים קוסם לימי הולדת

יש הטוענים כי מופע קסמים מיועד לילדים בלבד, אני חולק עליהם, גם בגילי המופלג אני עדיין נהנה מאוד ממופעי קסמים. לקראת יום הולדתי ה-35 הזמנתי קוסם למסיבה, הילדים נהנו והמבוגרים נהנו לא פחות.

מה נקבל כשנזמין קוסם לימי הולדת?

אם הזמנתם קוסם אחראי הוא יגיע אל המקום כחצי שעה לפחות לפני תחילת המופע בכדי להכיר את חתן השמחה ולהרגיש את האווירה במקום. הקוסם לרוב גם מביא עמו מתנה לילד יום ההולדת וגם כתר. השלב הבא יהיה שלב ההכנות למופע, קוסם לימי הולדת מביא עמו את כל הציוד הדרוש לו, לכם נשאר רק לאפשר לו לעבוד ולהכין את הציוד המתאים למופע. יש אפשרות לשלב את הקוסם בקבלת הפנים לילדים, הקוסם וילד יום ההולדת מקבלים את הילדים והאורחים המבוגרים בדלת יחדיו.

מה כולל מופע הקסמים?

הזמנת קוסם לימי הולדת היא הרבה יותר מעוד מופע קסמים שגרתי, צפויה לכם חוויה מיוחדת במינה, הילדים והמבוגרים יישארו פעורי פה, קוסם כזה גם אתם רוצים ליום ההולדת שלכם. תחילה יש לרכז את כל הילדים יחדיו לקראת תחילת המופע, יהיה זה מופע קסמים עם הומור ושיתוף של הילדים. קוסם מנוסה בעבודה עם ילדים יידע איך לשתף אותם במופע ולתת להם תחושה שהם מהווים חלק בלתי נפרד מהמופע. הקסמים הם קסמים משעשעים, מפתיעים ומצחיקים, לא יהיו קסמים מסוכנים במופע או קסמים מלכלכים.

בעבור ילדים גדולים יותר (מעל גיל 10) כדאי להזמין קוסם לימי הולדת עם ניסיון מתאים, בעבור ילדים גדולים יותר המופע הופך מאתגר יותר, מופעים לילדים גדולים יותר ישלבו טלפתיה וגם קסמי קריאת מחשבות. אפשר לסיים את המסיבה עם חלוקת בלוני צורה לילדים ושאר פרסים, לא נשכח כמובן את טקס העוגה עם הנרות.

Â