הנצפים ביותר

מה כולל טיפול בוטוקס?

טיפול בוטוקס הוא מונח גג הכולל בתוכו שורה ארוכה של טיפולים קוסמטיים ואסתטיים. במרבית המקרים מדובר בטיפול קוסמטי, ובמקרים מסויימים כמו למשל בטיפול בהזעת יתר, השימוש בבוטוקס נעשה על מנת להשיג מטרה פונקציונלית, פיזיולוגית כמו חסימת עצבי בלוטות הזיעה. אך כאמור, השימוש העיקרי בבוטוקס הוא לצורך טיפולים קוסמטיים שמטרתם לשפר בצורה משמעותית את האסתטיקה שלנו. הדרך הנכונה ביותר להתייחס לבוטוקס הוא כאל חומר גלם בידי האמן.

חומר גלם בידי האמן

הבוטוקס הוא בעל תכונות ייחודיות המאפשרות לנו לעשות בו שימוש מתחת לפני העור מבלי לגרום נזק לגוף שלנו, ומאפשרות לנו לשנות את הטופוגרפיה של פני העור בצורה הנוחה לנו. כך למשל, אם אנחנו לא מרוצים מהשפתיים שלנו, ואנחנו רוצים לעבות אותן ולעצב אותן בצורה מושכת יותר, ניתן להזריק את הבוטוקס באופן כזה שיימתח את השפתיים שלנו בצורה הרצויה לנו, ולאחר מכן לעבות אותן על ידי מילוי שלהן בבוטוקס. הביטויים מתיחה ומילוי עלולים לגרום לכם לאי נוחות, אך מדובר בשינויים זעירים ממש, שיוצרים בסופו של דבר אפקט בולט לעין.

לעצב כל חלק בגופנו

טיפול בוטוקס מבוצע על ידי אנשי מקצוע שלמדו את התחום, ויודעים לבצע את הטיפול במספר טכניקות בהתאם למקום בו יש לבצע את ההזרקה, למצבו הרפואי של המטופל ולסוג הבעיה שאמור הבוטוקס לפתור. באמצעות טיפול זה ניתן לעצב שפתיים, לחיים, ליישר קמטים, לעצב עיניים, אף ולמעשה כל פרט ופרט בכל גופנו. כאמור, הבוטוקס הוא כמו חומר פיסול בידי הפסל, והזרקה שלו במקומות מסויימים יוצרת בסופו של דבר שינוי של מראה אותו מקום באופן הרצוי לנו.

הזרקה על פי מתחמים וקווי מיתאר

טיפול בוטוקס נעשה במכוני קוסמטיקה ואצל קוסמטיקאיות שונות ברחבי הארץ. במסגרת הטיפול מחליטים המטפל והמטופל על השינוי הרצוי, ובהתאם לכך משרטטים קווים על עור הפנים, קווים המיועדים ליצור את מתחמי ההזרקה של הבוטוקס. לאחר מכן, כאשר המטופל נמצא במצב שכיבה או ישיבה, מתחיל המטפל לבצע הזרקות מרובות וקטנות אל תוך מתחם ההזרקה עד לקבלת האפקט הרצוי, אפקט המחזיק מעמד לאורך תקופה ארוכה למדי.