הנצפים ביותר

מה כולל אירוע בר מצווה בכותל?

בר המצווה הוא אחד האירועים המשמעותיים בחייו של כל אדם, אירוע שנחרט בזיכרונו לכל חייו. טקס בר המצווה הוא טקס ההגעה של יהודי לגיל שלוש עשרה שלפי היהדות הוא גיל מצוות. היות ומדובר באירוע כה משמעותי ביהדות ראוי לחגוג אותו באתר קדוש לעם היהודי, ואין אתר קדוש לעם היהודי מאשר הכותל המערבי שהינו השריד האחרון לבית המקדש המפואר אותו בנה הורדוס לפני כ-2000 שנים. במאמר הבא נדבר על בר מצווה בכותל שנערך במיומנות ובמקצועיות על ידי חברת עלמא הפקות.

בתחילת אירוע בר מצווה בכותל המוזמנים נפגשים באחד השערים של הכותל המערבי לאחר שהגיעו לשם באמצעות הסעה מאורגנת של עלמא הפקות. החוגגים יוצאים בצעידה לכיוון הכותל דרך העיר העתיקה מלווים על ידי מעגל מתופפים ושופרות שמוסיפים הרבה קצב ושמחה לצעידה. בסוף הצעידה מגיעים החוגגים אל הכותל המערבי, ושם עולה חתן הבר מצווה לתורה באווירה קדושה ורוחנית.

לאחר העלייה לתורה במסגרת אירוע בר מצווה בכותל מתקיים סיור בעיר העתיקה או מחוץ לה, שנבחר על ידי ההורים מתוך מגוון אפשרויות סיור. בין הסיורים ניתן לבחור את מרכז שרשרת הדורות ואת מנהרות הכותל שכל ביקור בכותל אינו שלם בלעדיהם. בסוף הסיור מתקיימת ארוחת בוקר או צהרים באחת מהמסעדות בעיר שנבחרת על ידי ההורים מתוך מסעדות במגוון סגנונות מטבח.

מה כוללת בר מצווה בכותל?

  • הסעה של המוזמנים אל הכותל וחזרה ממנו
  • מעגל מתופפים ושופרות
  • צילום בווידאו ובסטילס של האירוע
  • עריכת טקס העלייה לתורה לפי הנוסח המבוקש
  • סיור בעיר העתיקה, בקרבת הכותל המערבי או מחוצה לו
  • ארוחת בוקר או צהרים מתוך מגוון המסעדות הטובות של ירושלים

צרו קשר עם חברת עלמא הפקות

אם בנכם הגיע לגיל מצוות ואתם מעוניינים לחגוג לו בר מצווה בכותל באווירה יהודית מסורתית הכוללת עלייה לתורה, סיור מודרך וארוחת בוקר או צהרים במסעדה, פנו לחברת עלמא הפקות שתעניק לכם אירוע בר מצווה בכותל מיוחד ומרגש שאתם, בנכם, והמוזמנים לאירוע תיהנו ממנו מאוד.

 

המאמר נכתב ביוזמת חברת Dreamview המציעה שירותים של בניית אתר מסחר אלקטרוני ו  בניית אתר תדמית