הנצפים ביותר

מה הם העקרונות המבדילים בין משרד רואי חשבון אחד למשנהו?

משרד רואי חשבון לא נחשב לאתר ביקורים פופולארי במיוחד. אנשים רבים נוהגים לספר על הקשרים החמים שיש להם עם המנקה, אב הבית או המעביד אך מעטים יספרו לכם על מערכת יחסים מופלאה שנרקמה בינם לבין רואה החשבון שלהם. אותם מעטים, יחידי סגולה, יוכלו לספר לכם על משרד רואי חשבון מיוחד במינם, שמסוגל להפוך את החוויה של תשלום המיסים לנסבלת ולעיתים אפילו נעימה. מדובר במשרדים בעלי תכונות ייחודיות המבדילות אותם מהשורה כללית של משרד רואי חשבון ומכניסה אותם למקום אחר לחלוטין משל שאר חבריהם למקצוע. מה הוא סוד הקסם של אותם משרדים? או יותר נכון, מה ההבדלים המהותיים שכדאי לחפש כאשר בודקים מיהו רואה החשבון המתאים ביותר עבורנו?

משרד רואי חשבון – העקרונות שכדאי לחפש

ליווי אישי

אחד העקרונות המבדילים ביותר בין משרדים שונים הוא הליווי האישי והיחס הפרטני לכל לקוח. במשרדים רגילים תגלו רואי חשבון מקצועיים לחלוטין, יודעים כיצד לבצע את עבודתם ולהביא תוצאות מצוינות. במשרדי המיוחדים תמצאו רואי חשבון מקצועיים לא פחות, אך כאלו שייתנו לכם את ההרגשה שאתם הלקוח היחיד בעולם. גם אם יהיו להם על הראש מאה לקוחות באותו יום, משרד רואי חשבון שנחשבים יחידי סגולה ייתנו לכם את ההרגשה שאתם הלקוח היחיד שחשוב להם כרגע. העניין הוא שלא משנה מה סדר הגודל של החשבון שלך. בין אם מדובר על חשבון של מיליונים או של עשרו אלפים, במשרדים כאלו תקבל תמיד יחס כאילו אתה הגדול ביותר.

ניסיון

עקרון נוסף שכדאי לבדוק כשמחפשים הבדלים במשרד רואי חשבון הוא הניסיון. ברור לכולם כי רואה חשבון העובד כבר שנים ארוכות בשוק הוא בעל ניסיון רב יותר מרואה חשבון שרק עכשיו מסיים את לימודיו. האם הניסיון הזה משפיע על תוצאותיו? התשובה היא חד משמעית כן. רואה חשבון בעל ניסיון יוכל לתת לכם תשובות לכל שאלה, להביא מניסיונו אל השולחן ולקדם אתכם מול רשות המיסים. רואה חשבון מתחיל לעומתו, עלול לאבד את ידיו ורגלי בסבך הבירוקרטיה ולפגוע בכם כלקוחות.

תוצאות בשטח

משרד רואי חשבון יכול להציג לכם נתוני הצלחה שלהם לאורך השנים. כשתבדקו לעומק את אותם נתונים תוכלו לקבל תמונה כוללת על המשרד אותו אתם בודקים, ובמיוחד על רואי החשבון היושבים בו. מתוך הנתונים ניתן לראות מי רואה החשבון שהיה אחראי למרב ההצלחות ומי אותו רואה חשבון שכדאי להתרחק ממנו בשל כישלונות בהורדת תשלומי המס אותו תיאלצו לשלם. כחלק מבדיקה של משרדי רואי חשבון שונים כדאי להגיע למשרד, להציג את המקרה שלכם ולנסות ולשמוע תכנית פעולה עבורכם. אם ניתן לראות הצלחות והתוכנית מוכנה עבורכם על השולחן, כדאי שתשקלו ברצינות לשכור את שירותיו של רואה החשבון המצליח שיושב מולכם.