הנצפים ביותר

מה היתרון של עיסויים בבת ים

עיסויים וטיפולי גוף הפכו בשנים האחרונות חלק בלתי נפרד מחיינו. העלייה ברמת החיים שבצידה עלייה מתמדת ברמת המתח והחרדה שבה חיים ישראלים רבים הביאה לכך שעיסויים הם לא רק מותרות של נופש או מאורע חד פעמי, אלא משהו שכדאי ואף רצוי לבצע על בסיס קבוע כדי להפיג מתחים, לשחרר שרירים תפוסים, להרגיע את הגוף ואת הנפש ולהמריץ את זרימת הדם. אין זה סוד שלחץ ומתח גורמים לבעיות, הן במישור הנפשי והן במישור הגופני ובמקרה הזה עיסויים בהחלט יכולים לעזור.

מה פותר העיסוי?

בעיות במערכת העיכול, בעיות במערכת הלב, בעיות במערכת העצבים, וכמובן מתח נפשי הן תוצאות ישירות של מתח שבו אנו נמצאים ועיסויים כאמור נמצאים כיעילים להפגתם ולפתרונם. המודל שמאפשר רגיעה אחת לכמה זמן נמצא אפקטיבי למניעה של בעיות גופניות חמורות ולכן במדינת רבות במערב ובכללן גם בישראל יותר ויותר אנשים ניגשים לקבל עיסויים על בסיס קבוע. מי שגר למשל באזור המרכז יכול למצוא בקלות עיסויים בבת ים במכוני ספא שונים שפזורים בעיר.

קרבה לים

מכונים שמספקים עיסויים בבת ים נהנים מיתרון בולט במיוחד של קרבה לים. מכונים באווירה מדהימה עם אפשרות לשלבם עם ביקור בחופי הים הקסומים הופכים את עיסויים בבת ים למוצלחים במיוחד. כל מי שגר באזור המרכב צריך לדעת שלקבל עיסויים בבת ים זה יותר מאשר פינוק. מדובר כאן בטיפול מרגיע ומהנה שיכול לשפר את איכות חייו באופן משמעותי. כדי לקבל מידע נוסף ]שוט כדאי להרים טלפון ולהזמין עיסויים בבת ים.

איזה לבחור?

בבואכם לבחור עיסוי כדאי לדעת שיש כמה וכמה סוגים שונים של עיסויים. העיסוי הנפוץ ביותר הוא השוודי הקלאסי שמתאים לכל אחד כמעט. מעבר לכך יש עיסוי רקמות עמוק, עיסוי באבנים חמות, עיסוי בשמנים ארומטיים ועוד. יש מכוני עיסוי שמשלבים את העיסוי עם אמבט שמנים או על טיול פנים. חשוב להבין כי עיסוי הוא לא פעולה רפואית, אולם מי שסובל מבעיות רפואית צריך ליידע את המעסה על כך. עדיף לתת מידע מיותר מאשר למנוע מידע ולגרום לבעיות. נשים בהריון כמובן צריכות להיוועץ ברופא לפני קבלת עיסוי.