הנצפים ביותר

מהן אופציות בינאריות

אופציות בינאריות הן אופציות שבהן המסחר מתאים ופשוט לרוב האנשים. הסיבה לכך היא מכיוון שאין צורך להתמקצע או לדעת אלא באופן הפשוט ביותר. מי שנוגע בנישה של אופציות בינאריות לא חייב לדעת ידיעות מקצועיות בתחום שוק ההון וההשקעה. מסתבר שניתן לעשות זאת באופן עצמאי. מסחר באופציות בינאריות מתרחש על פי עיקרון של ניחוש לגבי ערך הנכס בזמן שנקבע מראש בתחילת החוזה. המשקיע צריך להעריך אם הנכס ירד או יעלה בזמן הנתון מראש. אם המשקיע ינחש נכונה שהרי הצליח ואם שגה בניחוש שהריי הפסיד. כל התורה היא דו כיוונית ולא פעם נקראות אופציות בינאריות כבעלות שתי אפשרויות הבאות לידי ביטוי בפקיעה בתוך הכסף ומחוץ לכסף. הפקיעה בתוך הכסף מתייחסת לפקיעת האופציה במסגרת הכסף שאז ירוויח המשקיע ובמידה ותתרחש ההתרחשות השנייה, הוא יפסיד את כספו ובמקרים מסוימים יקבל עד 20 אחוז מהשקעתו בחזרה, זאת למרות שניחש באופן שגוי. אופציות בינאריות הינן בעלות יתרון גדול מאוד ועל זה נדבר במאמר הבא.

יתרון אופציות בינאריות בשוק המסחר

כאשר מדברים על יתרון מדברים על אופציות בינאריות, אופציות דיגיטאליות באות לידי ביטוי ביכולת לדעת את הרווח או ההפסד מראש וכך בעצם הופך המסחר למתון יותר ביחס לשוק המסחר ההוני ומה שהוא מביא. בגלל פשטותן, הפכו אופציות בינאריות לשם דבר בשנים האחרונות ונכון להיום לא מעט אנשים בוחרים לסחור באמצעותן. כשחושבים על כך, אופציות בינאריות נחשבות מתונות לא מעט שואלים בנוגע לנישה של אופציות בינאריות וכיצד ניתן לגעת בהצלחת ההשקעה. להלן כמה סוגי אופציות בינאריות השונות זו מזו.

סוגי אופציות בינאריות

בגדול, חשוב לדעת כי אופציות עוסקות בהשקעה בנכס בסיס  כמו מטבע חוץ, מדד ואפילו זהב. אופציות בינאריות בעלות אפשרות לקנייה ומכירה נקראות אופציות פוט וקול. לצורך העניין, כאשר מדברים על אופציות פוט, מתייחסים לניחוש של המשקיע באשר למחיר נמוך מהמחיר שנקבע בפועל. במקרה הנ”ל ירוויח המשקיע את התשואה. אופציות קול מדברות על הסיפור ההפוך והן קשורות בניחוש הסכום הגבוה מעל לסכום שנקבע מראש. כמו כן, במסגרת סוגי האופציות ניתן לראות אופציות אמריקאיות שבהן אין הגבלת מימוש לאורך כל התקופה בעוד אופציות אירופאיות מתייחסות למימוש רק במועד הפקיעה.

על אופציה בינארית ועל הגדרה


בסופו של דבר ניתן להגדיר אופציה בינארית כעסקה של רכש או מכר. אופציות אלה מעניקות למשקיע אפשרות לעסקה בעתיד לגבי כל סחורה באשר תהיה. אופציות בינאריות מאפשרות למשקיע את האפשרות לבצע עסקאות בעתיד בעוד העסקה תתחייב לרכוש נכס בסיס במחיר מסוים או למכור במחיר מסוים, הכול כמו ידוע מראש וזה מה שהופך מסחר בינארי למסחר מתון ביחס למסחר באמצעות מניות או באמצעות כל נישה אחרת שאינה מוגבלת ושאינה מגודרת דיה ביחס לעולם הבינארי.