הנצפים ביותר

מהם חומרי הדברה לשימוש הדברת ג’וקים

מהם חומרי הדברה לשימוש הדברת ג’וקים

מאגר של חומרי הדברה מכיל כל מידע וידע רלוונטי לעניין ההדברות למיניהן. מאדר חומרי הדברה מיועד לספק אינפורמציה מועילה ושימושית למדברים ולמי שעובד עם חומרי הדברה. מידע זה מאפשר שימוש בטוח בחומרי הדברה אלו. למותר לציין כי מדובר בחומרי הדברה מורשים ומאושרים לשימוש. מדביר הנעזר במאגר חומרי ההדברה הללו יכול לדעת בוודאות מהם המרכיבים שבכל חומר, מה שמו המדויק, מה הריכוז שלו, לשם מה נועד, כיצד נכון להשתמש בחומר זה  וכדומה. מדביר, באם הוא איש מקצוע מיומן, חייב לקחת בחשבון כי שימוש בכמה חומרי הדברה יכול ליצור ריאקציות בין החומרים השונים. מדביר בחדרה חייב לדעת כיצד נכון להשתמש בכמה חומרי הדברה שונים מבלי להזיק לו, לנו או לסביבה. ידע זה, לא רק שהוא בעל חשיבות רבה מאוד, אלא שהוא גם מאפשר לתת מענה לכמה בעיות הדורשות הדברה בפעולת הדברה אחת. כלומר, ביצוע כמה פעולות הדברה בו זמנית.

האם להדברת ג’וקים יש אחריות לפעולת ההדברה?

בדרך כלל מקובל לתת אחריות של חצי שנה עבור הדברת פרעושים או הדברת ג’וקים בבתים או בדירות. כלומר, לצרכנים פרטיים. פעולת ההדברה נעשית בדרך כלל באביב. בעונה זו מתחילים להגיע אלינו נמלים, ג’וקים, יתושים וחרקים שונים אחרים. הקיץ ידוע כעונת החרקים” ולכן, הדברה שנעשית כראוי אמורה לפתור את בעיית החרקים לאותו קיץ. חצי שנה זו בהחלט תקופת אחריות רלוונטית, שכן לאחר מכן הקיץ מסתיים והחרקים נוטשים אותנו. אך לא לבלי שוב. במידה ולאחר ההדברה עדיין מגיעים חרקים, ניתן לבקש תגבור קטן ע”י אותו מדביר. זו בהחלט זכותכם ליהנות מבית נטול חרקים, ולרוב ביצוע פעולת הדברה אחת היא מספיקה בהחלט.

אם אתם מעוניינים לחיות ללא חרקים בבית: מדביר אחת לשנה.

בדרך זו תשמרו על בית נטול חרקים באופן שוטף ורציף. הזמינו הדברת ג’וקים כל שנה באביב או בתחילת הקיץ, מלאו אחר הנחיותיו והוראותיו בנוגע להיעדרות מהבית וניקיונו בימים שלאחר הדברה- ואתם “מכוסים”. למעשה, אתם לא צריכים לחכות לנמלים או ל “גו’ק הראשון” כל שנה מחדש. ראו את פעולה ההדברה כטיפול מונע ממש כפי שרצוי לבקר אתל רופא השיניים ביקור תקופתי ולא להגיע אליו רק כאשר המצב בלתי נסבל.