הנצפים ביותר

מהם היתרונות של מדפסות לייזר משולבות?

מהם היתרונות של מדפסות לייזר משולבות?

עסקים נהנים ממדפסות לייזר בשל מהירות ההדפסה שלהן, חדות הטקסט המודפס, העמידות וקיבולת הנייר העצומה. הוספת פונקציות נוספות למכשיר כמו צילום ופקס – משפרים עוד יותר את החבילה כולה.

מדפסת לייזר רב תכליתית, שידועה גם בשם מדפסת לייזר משולבת, היא פופולרית היום יותר מתמיד, היא יעילה ביותר לכול עסק או משרד ביתי אבל פשוט הכרחית למשרדים גדולים יותר. עם זאת, קחו בחשבון כי כיוון שהמדפסת ממלאה פונקציות רבות, חשוב להקפיד לבדוק היטב את המוצר לפני הרכישה ולבחור במדפסת איכותית שתבטיח פעולה סדירה ועקבית. אחרת, אתם עלולים למצוא את עצמכם ללא כול הפונקציות במקרה של תקלה במדפסת.

היתרונות של מדפסות לייזר משולבות באים לביטוי גם ביתרונות של שיטת הלייזר וגם ביתרונות של תכונות המכשיר, שמשלב בתוכו פונקציות נוספות.

יתרונותיה של מדפסת לייזר משולבת

          המדפסת המשולבת כוללת תכונות נוספות מלבד הדפסה. דגמים אלה – שמשלבים סורק מדפסת, מכונת צילום ולפעמים גם מכשיר טלפון – יוצרים מכונת צילום בזעיר אנפין.

 

          מדפסת לייזר משולבת זולה יותר מאשר רכישה של כול מכשיר בנפרד (מכונת צילום, סורק ומכשיר פקס).

 

          עלות החומרים המתכלים במדפסת לייזר זולה יותר לעומת מדפסת הזרקת דיו. חשוב להבין שכל מדפסת צורכת משהו – דיו, מחסנית טונר, נייר וכו’. לכן, בעת קניית מדפסת משולבת מומלץ לבחון גם את המשמעות של עלויות חידוש מלאי זה. כאן יש יתרון ניכר למדפסת הלייזר על פני מדפסת הזרקת דיו שעלות הדיו שלה, במיוחד הדיו הצבעוני, יקרה מאוד לעומת הטונר של מדפסת הלייזר. בנוסף, במדפסת הזרקת דיו צריך להחליף את הדיו ברגע שהוא התייבש, גם אם לא אזל במחסנית.

 

          מהירות הדפסה של מדפסת הלייזר היא גדולה לאין ערוך לעומת מדפסת הזרקת דיו. לכן, אם אתם מדפיסים דוחות רבים בכול יום, עדיף לבחור במדפסת משולבת בשיטת הלייזר.

בנוסף, כדאי לבחון רכישה של מדפסת שמאפשרת הדפסה ללא מחשב. קיימות מדפסות עצמאיות ואלה כוללת גם פונקציות שמאפשרות הדפסה ללא מחשב. המשמעות היא שאפשר להשתמש במדיה נשלפת (כמו USB), לחבר אותה למדפסת ולהדפיס מזיכרון פלאש, במקום לשלוח את הקובץ להדפסה ממחשב. במדפסת כזו נוח לחבר את המצלמה למדפסת באמצעות כבל ולהדפיס את הצילומים המבוקשים ישירות מהמצלמה.