הנצפים ביותר

מהו תהליך של הוצאת ויזה לארה”ב

חידוש ויזה לארה”ב זה תחום טיפה מורכב, קיימים כמה דברים שהכרחי ללמוד לפניכן, עכשיו ננמק על שלל הדברים אשר יוכלו לסייע לנו לחדש ויזה, ולהעלות את הצ’אנס של כל אחד לקבל ויזה לארה”ב. לסיכום ניתן 2-3 טיפים ורעיונות מיוחדים מבעלי מקצוע בנושא הוצאת הויזות. תהליך חידוש ויזה זה פרוצדורה שמעוניינים לברר אם אתם תהיו מעוניינים להישאר בארצות הברית עבור התגוררות לא חוקית או שביושר אתם באים לזמן מוגבל.

למלא את המידע להגשת ויזה לארה”ב
1. פרטים לגבי משפחה – נבדוק האם קיימים לנו בני משפחה בארהב, אם אכן כך נציין את זה בבטופס.
2. קורסים – אם אתם רשומים במוסד להשכלה הדבר בעל יכולת לסייע עד מאוד.
3. עבודה – יעזור בצורה קריטית לספח אישור על עבודה קבועה.
4. משפחה – אם יש לכם משפחה בארץ, זה ללא ספק יכול לתרום עקב שהדבר מראה שקיים לכם שאיפה להגיע חזרה לארץ.
5. עסק – אם יש ברשותכם עסק הדבר עם אפשרות לעזור והדבר יוצא מן הכלל.

תהליך הוצאת הויזה לארה”ב
תהליך קבלת הויזה זה פרוצדורה לא פשוטה עם 3-4 שלבים. הדבר הראשוני זה בוודאי למלא טופס בקשת ויזה, זהו טופס בקשה כללי אשר מכיל את המידע שלכם וכוונותיכם. לאחר שתסיימו את הטופס תצטרכו לחשוב על הרבה פרטים שקושרים אותכם מדינת ישראל. כך לדוגמא בית, עבודה, לימודים וכו’. זה משהו הכרחי מאוד בתהליך עקב כך שכאן אנחנו נגרום לאמונה בשגרירות ארה”ב שאנחנו רוצים לבוא לביקור (מוגבל) ולא להתגורר שם בדרך אשר אינה חוקית. לאחר שאנו נמלא את המידע עכשיו נהיה זקוקים להגיע אל פגישה בשגיגרות ארה”ב במטרה שיקבעו האם אנחנו עומדים בקריטריונים ויעניקו לנו תשובה בנושא קבלת ויזה לארה”ב, גם כאשר אנחנו באים אל הראיון בשגרירות ארה”ב קיימים דגשים שנדרש להכיר, וכמה הסברים שחשוב לשמוע לפני.

מבדק אצל שגרירות ארצות הברית
שלב אחרי שסיימנו את רישום הטפסים בא שלב המבדק בשגרירות ארהב. קריטי ומאוד הכרחי לקבל הדרכה למבדק טרם מגיעים אל השגרירות ארה”ב. הפגישה הוא לא ארוך ואורכו לא יותר מ-10 דקות. בעת הראיון ישאלו אחד אחד שאלות במטרה לבסס את הטפסים שמסרנו וכמובן לקבל רושם ולהחליט האם בשגרירות משוכנעים שאנו באופן אמיתי באים רק לתקופה קצרה. הכרחי להעניק רושם רציני במבדק על מנת שיאמינו בנו שאנו באים אך ורק לטייל ואיננו מעוניינים לגור בצורה שאיננה חוקית בארצות הברית.

מחיר הנפקת אתר ויזות לארה”ב
כל העלויות של הוצאת הויזה – העלות של כלל התהליך הוא פחות או יותר כשבע מאות שקלים. הדבר מכיל את חברת ייעוץ להוצאת הויזה, ואת הכסף לשגרירות ארה”ב שזה דווקא יחסית יקר והעלות שלו זה מעל 150$