הנצפים ביותר

מהו ציוד למטבחים?

ציוד למטבחים – הקדמה:

ציוד למטבחים הוא אחד מהתחומים החזקים ביותר בענף המזון שהולך ומתפתח בקצב מסחרר מידי שנה.

ענף זה מגלגל מידי שנה כ-35 מיליון שקלים וסכום זה כמובן עולה מידי שנה וזה רק בישראל,ואף מרוויח כ-750 מיליון דולר ברחבי העולם.

כל עסק בתחום המזון חייב מטבח איכותי כדי שיוכל לתת מענה מקצועי והולם לקהל לקוחותיו,כל מסעדה,בית חולים,בית אבות,אכסנייה,בית קפה ועסקים נוספים צריכים ציוד למטבחים חדשני ואיכותי.

בתחום ציוד למטבחים ניתן למצוא מגוון רחב של מוצרים כגון:מקפיאים,מאווררים תעשייתיים,סכינים מקצועיים,כלי הגשה,מקררים,גרילים ועוד.

ציוד למטבחים – עצות טרם רכישת ציוד למטבח:

טרם רכישת ציוד למטבח צריך לקחת בחשבון מספר פרמטרים מרכזיים:

1. צריך לתכנן מראש את התקציב שלכם כדי לא לפגוע ברווחיות העסק.

2. צריך לתכנן מראש את התפריטים אותם תגישו כדי שתוכלו לקנות רק מה שאתם באמת צריכים לדוגמא: החלטתם על תפריט שכולל מנה ראשונה ומנה עיקרית המורכב מפסטות ובשרים לכן תרכשו כלי הגשה מתאימים,סכינים וכלי עזר למטבח ובנוסף מכשירי חשמל לסוגי הבשרים שבחרתם בתפריט ואף כלי חשמל לסוג הפסטה שאתם מעוניינים להכין.

3. צריך למדוד את שטח בית העסק/המטבח בבית העסק כדי שתוכלו לקנות מוצרים שתוכלו להשתמש בהם בצורה יעילה ומרווחת.

4. מטרת הציוד הוא להקל על העבודה שלכם ולכן צריך לקנות אך ורק מכשירים פשוטים מיצרנים מובילים,תבחרו במכשירי חשמל בעלי אחריות לטווח הארוך ומחברות מובילות בעלות שם עולמי.

5. חשוב לבנות מטבח מסודר וקל לעבודה ולא להעמיס במכשירים או כלי מטבח שיכולים לגרום לאי סדר בזמן הבישול.

6. חשוב לקרוא את הוראות התפעול של הציוד למטבח שרכשתם בכדי שתדעו להתאים בין הצרכים שלהם לאפשרויות הקיימות – מומלץ לעשות זאת טרם רכישת אותו ציוד למטבח!

ציוד למטבחים – לסיכום:

לסיכום חשוב להגביל את התקציב ולתכנן נכון את רכישת הציוד למטבח שלכם (דבר זה נכון לכל סוג של ציוד אותו אתם רוצים לרכוש לאו דווקא ציוד למטבחים).

חשוב שתבחרו מכשירי חשמל וכלים איכותיים שישמשו אתכם לטווח הארוך והכי חשוב ציוד למטבח שיקל לכם את המלאכה הרי מטרתה של הטכנולוגיה היא לייעל את הפעילות האנושית גם מבחינת איכות וגם מבחינת זמן (חסכון בזמן).

לבסוף חשוב לבדוק ולהכיר היטב את המושגים הבולטים בתחום ענף המזון ובמיוחד בתחום המטבחים כדי שתוכלו לעשות בחירה נכונה בין ציוד למטבח המוסדי או ציוד למטבחים תעשייתיים ועוד סוגים שונים של מושגים מענף המזון.

קריאה מהנה.