הנצפים ביותר

מהו סולר לחימום ביתי? איך נשיג אותו?

 

יש כל מיני שיטות אפשריות לחימום הבית, אך באופן מפתיע בשנים האחרונות, אנשים מצטרפים לטרנד המסקרן של חימום הבית באמצעות סולר! סולר לחימום ביתי מהווה דווקא שיטה ישנה יחסית לחימום הבית – ויש להניח שלסבים ולסבתות שלכם היו תנורים שהופעלו על סולר (או על נפט). אז מה קרה שהסולר חוזר? פשוט מאד: העלייה במחירי החשמל, לצד הגילוי שהמזגנים מייבשים את האוויר ויוצרים חימום שאיננו כה נעים, הביאו את האוכלוסיה לחפש פתרונות לחימום חזק ואיכותי, לא מייבש, בתוך תנורים מעוצבים שיתרמו ליוקרה של הבית – וכך עלתה מחדש קרנם של תנורי הסולר. אולם, איך זה בכלל עובד ואיך משיגים סולר?

להכיר מקרוב את תנורי הסולר

  • איך זה עובד? – פשוט מאד, תנורי סולר לחימום ביתי פועלים על בסיס השריפה של הסולר. בתהליך השריפה של הסולר, התנור פולט חום רב – וזה החימום שממנו כולנו נהנים. כמובן שהשריפה של הסולר מתבצעת בזהירות רבה, ובתוך התנורים יש כיום מנגנוני בטיחות  שתפקידם למנוע שריפה או דליפה של הסולר החוצה.
  • איך משיגים את הסולר? – זו שאלה מצוינת. בעוד שמערכות חימום על בסיס מים, גז או חשמל יכולים להתחבר לתשתיות שקיימות בכל בניין, במקרה של סולר לחימום ביתי המצב הוא שונה. אין כיום תשתיות להעברת סולר לתוך הבניינים. לכאורה זה אומר שאתם צריכים לגשת ולקנות את הסולר בעצמכם, אבל האמת היא שהיום יש שירותים נוחים בנושא. ישנם עסקים אשר פשוט מביאים את הסולר ישירות עד לבית שלכם לפי הדרישה שלכם. כך אתם משלמים רק עבור הצריכה של הסולר בכמות המדויקת, ואינכם צריכים לצאת מהבית שלכם כדי להשיג אותו.
  • לאילו בתים זה מתאים? – תנורי סולר לחימום ביתי יכולים להתאים קודם כל לאנשים שמחפשים פתרון יוקרתי לחימום הבית שלהם. אם אתם רוצים לחמם את כל הבית שלכם עם אמצעי אחד, והבית קטן יחסית – אין ספק שתנורי הסולר הם מושלמים לכך.

זה הפתרון שמתאים גם לכם!

אם לסכם, הרי שכעת ברור לכם מה התפקיד של הסולר, וכיצד אתם גם יכולים להשיג אותו. פשוט צריך ליצור קשר עם חברה שפועלת בתחום (ויש לא מעט כאלה) – ותוך זמן קצר החורף יהיה חמים במיוחד!