הנצפים ביותר

מהו מטבח מודרני ולמי מתאים מטבח זה

מהו מטבח מודרני ולמי מתאים מטבח זה

מטבחים מודרניים הם לרוב מטבחים פרקטיים, המאובזרים בשפע של פתרונות אחסון מתוחכמים ובמגוון פטנטים, שמטרתם להקל עלינו במלאכת הבישול והאפיה ובתפעול כללי של המטבח, לרבות התחזוקה השוטפת שלו. מטבח מודרני מאופיין באווירה של ניקיון, סדר וארגון, והוא מתאים לכל מי שמעוניין באווירה כזו, בנוסף לפן הפרקטי והפונקציונאלי.

האם מטבחים מודרניים מחייבים שטח מטבח גדול?

לא. סגנון עיצוב זה מתאים לכל שטח של מטבח. עיצובו של מטבח זה מתוכנן בקפידה תוך ניצול מושכל של כל השטח העומד לרשתות של המטבח שלכם. כך שבסופו של דבר, בין אם שטח המטבח שלכם קטן ובין הוא גדול, עיצובו היוקרתי יקנה לכם אווירה של מרחב, של ארגון ושל “סדר בעיניים”. כמו כן, מטבח מעוצב זה יהיה כמובן מאובזר במיטב האקססוריז ומכשירי המטבח המתקדמים בשוק.

חומרי הגלם מהם מעוצבים מטבחים כפרייםמודרניים:

העיצוב המודרני מאפשר להשתמש במגוון של חומרי גלם, כאשר מטבחי יוקרה  בסגנון מודרני מעוצבים מחומרי גלם איכותיים בלבד. חומרים אלו יכולים להיות שילובים של עץ עם מתכות, זכוכית, שיש או פלסטיק. העיצוב המודרני טומן בחובו אופציות רבות של שילוב חומרים אלו עם צבעים רכים ועדינים או עם צבעים עזים וצועקים, כמו גם סגנונות תאורה מגוונים. למעשה, עבור חובבי הסגנון המודרני היצירתיות היא שם המשחק, כאשר המעצב עצמו מקפיד לשלב בין היצירתיות שלכם וטעמכם האישי, לבין המוצר המוגמר שהוא מטבח מודרני מעוצב, יוקרתי, מינימליסטי למראה אך עשיר בתוכן, המעניק תחושה של אוורור וארגון, ומפנק אתכם במיטב שכלולי המטבח הקיימים היום בשוק.

מטבח כפרי– למי זה מתאים?

גדולתו של המטבח הכפרי הוא ביכולת שלו לשלב בין סגנון עתיק, ישן ומיושן, לבין התחכום והמודרניזציה שקיימים היום. מטבח כפרי מתאים למי שמעדיף עץ מלא כחומר גלם עיקרי (הכוונה היא גם לצבע הטבעי של העץ כצבע דומיננטי), ואווירה אינטימית, חמימה או רומנטית. אם הסגנון המודרני מבכר שימוש בקווים ישרים ונקיים הרי שהסגנון הכפרי מבוסס על קווים רכים ועגולים, לעיתים משלב פיתוחים או גילופים בעץ, ויש סגנונות כפריים המבוססים על קווים גסים, מאסיביים ולא בהכרח סימטריים- אר בסופו של דבר מדגישים את המראה העתיק של המטבח ומשווים לו מראה אותנטי, גם אם הלכה למעשה הוא מודרני לכל דבר ועניין.