הנצפים ביותר

מהו גוגל אדסנס?

גוגל אדסנס הינו הדובדבן בקצפת בסדרת המוצרים הארוכה של חברת גוגל העולמית.

לאנשים שאינם יודעים מהו השירות גוגל אדסנס (אם יש כאלה שחיים בפלנטה אחרת), בואו אני אספר לכם סיפור קצר על תוכנית השותפים שלדעת רבים הינה הטובה בעולם.

מהו שירות גוגל אדסנס?

גוגל אדסנס הינה דרך מהירה וקלה עבור בעלי אתרים מכל הגדלים להציג מודעות רלוונטיות מבוססות טקסט המגיעות מתוך מערכת הפרסום של גוגל. המודעות מוצגות בדפי התוכן של האתר , ועל כל לחיצה עליהם מרוויח בעל האתר כסף (ניתן להרוויח גם על חשיפות המודעות באתרך – כלומר צפיות). ההיתרון של המערכת הינו שהיא מתאימה את עצמה אל תוכן הדף , שיטת פרסום הנקראת בעולם השיווק באינטרנט פרסום קונטקסטואלי(תלוי תוכן) , שיטה המבטיחה כי תוכן המודעות מתאים למה שהמשתמשים שלך מעוניינים לקבל (אם ברצונך לקבל גולשים אשר מתעניינים ברכבים זה מה שתקבל משירות גוגל אדסנס) , לכן ישנה סוף סוף אפשרות לבעל האתר גם לקבל כסף (מי יותר אמין מגוגל?), ובנוסף לשפר את חווית הגלישה של הגולשים באתרכם ע”י מודעות ממוקדות(מתאימות לתוכן בעמוד).

ניסיון אישי:

לאחר הפירוט אודות השירות, אני רוצה לשתף אותכם קהל הקוראים בניסיוני האישי בשירות זה, עד יום כתיבת מאמר זה אני משתמש בשירות גוגל אדסנס במספר אתרים שבבעלותי, כיום אני מרוויח מידי חודש מאות שקלים למרות שאיני מעדכן את האתר או אפילו נכנס אליו, אך זה מוכיח לכם שכל אתר יכול לעשות סכום כסף כלשהו בעזרת השימוש בשירות גוגל אדסנס.

ניתן ללמוד רבות על השימוש בגוגל ובשירותים הנוספים בעזרת פרסום בגוגל,אותו הפרסום שמביא לכם אלפי גולשים לאתר.

אז כדאי לכם לתת הזדמנות לגוגל אדסנס , אני אשמח מאוד לשמוע תגובות מבעלי אתרים או מפרסמים שמתמשים בשירות גוגל אדסנס כדי להוסיף את החוויה האישית שלהם.