הנצפים ביותר

מדריך לרכישת חלקים לרכב : מנועים וגירים

אם הגעתם לכאן אתם בוודאי זקוקים לחלקי חילוף לרכב, תיקונים לרכב המערבים חלקי חילוף דורשים השקעה כספית משמעותית. רגע לפני שאתם ממהרים לרכוש את חלקי החילוף במחירים הראשוניים אותם מציע המוסך הראשון אליו הגעתם כדאי לבחון את הדברים שנים ולקבל גם הצעת מחיר נוספת. אם מדובר במוסך אמין עליו אתם סומכים בעיניים עצומות סביר כי קיבלתם הצעת מחיר הוגנת, אך קיימים לא מעט מקרים בהם הצעות המחיר אינן תואמות את עלויות חומרי הגלם או את מצב השוק.

ידעתם כי מנועים וגירים לרכב אפשר לרכוש גם תוך ייבוא אישי או מתוך רכבים מפורקים? המחירים יהיו אטרקטיביים יותר וישנה גם אפשרות ליהנות מחלקי חילוף מקוריים. החברות העוסקות בייבוא של מנועים וגירים מנהלות קשרים מקצועיים עם יצרני הרכבים בכל רחבי העולם מתוך מטרה לספק שירותים לכל סוגי הרכבים. קהל הלקוחות של החברות הללו מורכב מלקוחות פרטיים, חברות ומוסכים.

יתרונות של חלקי חילוף מיובאים לרכב

א.      מחירים אטרקטיביים יותר בהשוואה למחירים בשוק הישראלי, כדאי לבצע השוואת מחירים טרם קבלת ההחלטה.

ב.      זמני אספקה נוחים, ישנם מנועים וגירים הקיימים במלאי באופן קבוע.

ג.       אפשרות לקבל גם שירותי הרכבה במוסך מורשה ומנוסה, טיפול אישי ואדיב מובטח.

ד.      אחריות מלאה על כל חלקי החילוף ועל העבודה, כל החלקים עוברים בדיקות איכות מקיפות טרם הרכבתם ברכבים.

שימו לב, מנועים וגיר יש לרכוש רק אצל הספקים המורשים המספקים תעודת אחריות ופרטים מלאים אודות יצרן החלקים ומקורם. בטיחות הנסיעה בכביש מתבססת על איכות החלקים אין מדובר בתחום בו ניתן להקל ראש. גם כאשר רוכשים חלקי חילוף חדשים מהיצרן עליכם לבדוק היטב את איכותם ולוודא כי מדובר בחלקים מקוריים.