הנצפים ביותר

מדבקות בגלילים לכל מטרה

מדבקות בגלילים לכל מטרה

התאמה אישית של מדבקות הינו שירות אשר ניתן על ידי חברת מדבקות איכותית. מדבקות בגלילים יכולות להיות מדבקות עבור הזיהוי של המוצר עצמו, הן יכולות לשמש עבור קופונים, ברקודים וגם עבור בטיחות המוצר. קיימות מדבקות בגלילים שקופות, לפירוט מידע, לוגו חברה ועוד. חברות קוסמטיקה, מוצרי מזון וכן חברות מסחריות רבות עושות שימוש במדבקות הגלילים לנוחיותם.

סוגי מדבקות

הלקוח יכול לבחור בין מדבקות למדפסת, מדבקות פוליאסטר, מדבקות בצורות שונות ומגוונות, בצבעים מגוונים (רקע שונה וכיתוב שונה), מדבקות כסף ומדבקות זהב חגיגיות, מדבקות שקופות עליהן הכיתוב מאד בולט, מדבקות אשר זוהרות, מיילר, מדבקות אשר מתפוררות. כמו כן מוכרות גם המדבקות עבור הדפסה, לייזר, מדבקות הסטיקר ומדבקות עבור מיתוג החברה על גבי רכבי העסק. מדבקות שבהן נעשה שימוש רב עשויות מויניל, מדבקות בגלילים, מדבקות קיר וחלונות ראווה, מדבקות סטיקר עבור פרסום שירות או כחלק ממסע פרסום ועוד.

חברת הנפקת מדבקות יכולה לעשות שימוש עם מגוון של סוגי דבקים. מדבקה איכותית הינה מדבקה אשר נותרת על גבי המוצר לאורך זמן. כל מוצר נדרש לאיכות שונה של הדבקה וחשוב לציין על מה המדבקה אמורה להיות מוצמדת. מדבקות לרכב, לדוגמה, המספקות את הפרסומת הניידת של בית העסק מעוצבות במיוחד עבור שהייה ממושכת בשמש. הצבע שלהן אינו דוהה והן עמידות גם בגשם. מדבקות אלה אינן פוגמות בצבע של הרכב ומשמשות את החברה לאורך זמן. נוזל מסיר דבק הנקנה בכל חנות לכלי עבודה או בניין יכול להסיר את המדבקה בעת הצורך עם צמר גפן רווי. אין סכנה לשריטה של כלי הרכב.

כמות גדולה בייצור מהיר ובעלות נמוכה

המדבקות בגלילים מצוינות עבור השארת פרטים מהירה של בית העסק על גבי שקיות מתנה, דואר וחפצים אחרים. הדבקת מדבקה עם לוגו החברה מעידה על תשומת לב ומקצועיות מול הלקוח. הן מעידות על הקשר בין המוצר לבין החברה. מדבקה איכותית תהייה נוחה להסרה מחלקה השני, תיפרד בקלות ולא תתקמט מיד לאחר מכן. הצבעים שלה יהיו ברורים וחזקים. מדבקה איכותית תהיה עמידה לאורך זמן ולא תתקמט בצדדים שלה לאחר זמן.