הנצפים ביותר

מדבקות בגלילים- כל מה שרציתם לדעת

מדבקות בגלילים- כל מה שרציתם לדעת

מדבקות בגלילים מיועדים לשימושים שונים והן מסופקות בפורמט של מגוון סוגי נייר. מדבקות בגלילים מסוג פוליאסטר, מדבקות בגלילים מסוג פוליפרופילן , נייר כרומו, וולום, נייר זוהר, נייר בצבע כסף או זהב , נייר שקוף ועוד.

אופציות להדפסה על מדבקות בגלילים:

יש לכם אפשרות להזמין מדבקות בגלילים בהדפסת פרוסס צבעונית עם אפשרות ללמינציה או מיפוי של לכה- בהתאם לדרישות ולצרכים שלכם. כמו כן, מדבקות בגלילים יכולות להגיע עם הבלטה או הטבעה לבחירתכם- שוב בהתאם לדרישה ולמטרות הדפסה הנדרשת.

שיטות הדפסה שונות של מדבקות בגלילים:

ישנן שיטות שונות של מדבקות בגלילים למשל שיטת “פלסקו” עובדת באופן כזה: גלופה מחומר פלסטי מכילה את האינפורמציה בצורה בולטת ומועברת אל החומר המודפס. שיטה זו היא שיטה ותיקה, ואינה מאפשרת צפיפויות גדולות בהדפסה והיא מספקת תוצאות בעלת חדות ברמה ביונית. יש לציין כי מכונות בלט חדישות יותר, מסוגלות לספק איכויות חדות יותר של הדפסה באמצעות שיטת הדפסה זו.

שיטת “לטרפס” היא שיטת דפוס בלט משוכללת ומתקדמת יותר. סוג הגלופות ורמת  הצפיפות מאפשרות תוצאות ברמה גבוהה ואיכותית.

שיטת אופסט היא שיטת ההדפסה המתקדמת והמשוכללת ביותר, והיא מיועדת בעיקר לעבודות צבע איכותיות.

דפוס דיגיטלי קיים כיום גם לא רק בתחום מדבקות בגלילים מדבקות למדפסת ומיועד לכמויות הדפסה בכמויות קטנות עד בינוניות. שיטת זו אינה משתמשת בגלופות והיא מביאה לכדי איכות גבוהה מאוד של הדפסה.

לכה משווה למדבקה מראה מט או מבריק בעוד שפוייל – הטבעת כסף או זהב משווה למדבקה מראה יוקרתי. כמו כן, ניתן להבליט לוגו לצורך מראה איכותי ויוקרתי- שוב, תלוי בצרכים של הלקוח, בדרישותיו ובמטרת המדבקות עצמן.

מדבקות בגלילים- במגוון צבעים:

מדבקות בגלילים מסופקות ללקוח במגוון צבעים, סוגים וגדלים, בהתאם לדרישה ולצרכים של הלקוח. קיימת אפשרות ריווח בין מדבקה למדבקה במקרים של הדבקות אוטומטיות. כמו כן, מדבקות בגלילים מגיעות גם בפורמט דו צדדי- פנים וחוץ- בהתאם לדרישה. מדבקות בגלילים מיועדות למטרות אריזה, סימון מוצרים, קוסמטיקה, אלקטרוניקה, הנעלה וכדומה.