הנצפים ביותר

מגנטים לאירועים – כן או לא?

מגנטים לאירועים הם אטרקציה שכולם מאוד אוהבים, האורחים נהנים לקבל כבר במהלך האירוע את המגנט, להצטלם עם החברים והמשפחה ולקבל מזכרת מקסימה מהאירוע. מתחם מנהטן אירועים מאפשר הפעלה נוחה של דוכן מגנטים לאירועים במקום. אם אתם מחפשים הפעלה אטרקטיבית ולא יקרה לאירוע שלכם מגנטים לאירועים הם בחירה נכונה.

איך חוסכים כסף עם מגנטים לאירועים?

בסוף האירוע נהוג להעניק לאורחים מזכרת מהאירוע, אם בחרתם לחלק במהלך האירוע מגנטים תוכלו לוותר על חלוקת מתנות קטנות לאורחים, המגנטים הם המזכרת האירוע. אם נערות השוואת מחירים בין כמה אטרקציות לאירועים נגלה כי מגנטים הם אטרקציה זולה ואהובה, המגנטים משתלבים בכל אירוע מבלי לגרוע מיוקרת המתחם.

מה מציע לכם מתחם מנהטן אירועים?

הצוות המקצועי שלנו מנוסה, מסור ואכפתי, אנו נלווה אתכם במהלך האירוע מתחילתו ועד סופו, נסייע לכל הספקים להתמקם ולספק לאורחים שלכם את השירות הטוב ביותר. אירוע במתחם מנהטן אירועים תרצו לזכור לכל החיים, האורחים ייהנו מאוד מהאווירה, העיצוב, האוכל, רחבת הריקודים, חוויה כה מהנה נרצה לזכור למשך תקופה ארוכה, זה הזמן לגשת אל צלם המגנטים ולצלם עוד תמונה.

אנו במתחם מנהטן אירועים ממליצים לכם רק עם נותני השירות הטובים ביותר, בעזרת הטיפים הבאים תצליחו לזהות נותני שירות איכותיים וליהנות מהמגנטים באירוע. כדאי לבחור מגנטים איכותיים עם צבעים שלא דוהים, תוספת של כמה עשרות שקלים תבטיח לאורחים שלכם מגנטים איכותיים עם צבעים עמידים. ישנה אפשרות לחיתוך מגנטים בצורות שונות ולתוספת של הקדשה עם ציון תאריך האירוע. אל תשכחו להנחות את צלם המגנטים להסתובב במתחם ולצלם את כולם, הנחו אותו שלא להתמקד רק באותם סקרנים שמבקשים להצטלם שוב ושוב. המטרה שלכם היא לסייע את האירוע כאשר לכל אורח יש מגנט אחד לפחות בכיס.